kazik1701

Gravel giant Anyroad2 by Kazik

Rekomendowane odpowiedzi

kazik1701

m wszystkich! Dziś stałem się szczęśliwym posiadaczem Gianta Anyroad2 model 2019.Jest to mój pierwszy rower typu Gravel. Do tej pory miałem tylko styczność z rowerami mtb ale bardzo amatorsko, nie spodziewałem się aż tak pozytywnej reakcji na przesiadkę na tego typu rower.

9cc29eabe0c43b6e0714fa4ca0e36f3d.jpg

Przejdźmy do rzeczy z racji tego że jestem laikiem mam prośbę o pomoc w dobraniu:

1. prędkosciomierz pod iphone i ładowarka oraz uchwyt gdzie i jaki? Czy lepszy klasyczny licznik?

2. jaka torba na telefon portfel najwygodniejsza pod siodełko ?

3. Sprawdzałem klocki i nie wiem czy to fabryczne czy nie a ponoć jeśli fabryczne to od razu należy wymienić

db638018cecccc756e92ab29a9c02199.jpg

4. podobnno oryginalne opony giant mają duże opory toczenia na jakie opony zmienić typu gravel z wiekszym naciskiem na asfalt.

5. jakie pedały do normalnego obuwia

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
elmapeto

Wszystkie odpowiedzi znajdziesz na forum. Poczytaj o tym trochę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
kazik1701
Wszystkie odpowiedzi znajdziesz na forum. Poczytaj o tym trochę.

Znalazłem info że platformy najlepiej mechaniczne:
Zobacz ofertę: DARTMOOR pedały maszynowe CANDY PRO BLACK JRK https://allegro.pl/oferta/dartmoor-pedaly-maszynowe-candy-pro-black-jrk-7467567735
Szkoda tylko że czerwonych brak może ktoś wie gdzie da się kupić???

Opony podobno te najlepsze tylko jaka szerokość wybrać
Zobacz ofertę: Opona Panaracer GravelKing 700x38C czarna aramid https://allegro.pl/oferta/opona-panaracer-gravelking-700x38c-czarna-aramid-8009419628

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
PrzeLuka

@kazik1701 w tym dziale rozmawiamy o swoich rowerach. O wszystkie inne rzeczy pytaj w odpowiednich działach ale najpierw sprawdź czy ktoś już czegoś o tym nie napisał.

Udostępnij tę odpowiedź