Malajonez Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Witam, od niedawna jeżdżę Rometem Huragan 4 (moja pierwsza szosa - jestem typowym laikiem), do tej pory było wszystko okej, jednak podczas ostatniej wycieczki (robiłem 40km) na ostatnich kilometrach zaczęło mi coś cykac w momencie robienia pełnego obrotu pedałem (zawsze raz na jeden obrót i zawsze w tym samym momencie). Po tym zdarzeniu kilka razy jeździłem do pracy rowerem i problem nie minął. Mam to na większości przełożeń, więc nie wiem co to może być, że tak nagle się pojawiło. Nie znam się zbytnio więc nie chcę też jakoś kombinować, dlatego napisałem do Was, proszę o pomoc. Nie chcę od razu oddawać do serwisu 😂
dredi91 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Sprawdź jeszcze czy cyka jak kręcisz na stojąco Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Malajonez Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 Tak, na stojąco tez cyka. Co oznacza wkład suportu? Co z tym robić?
Grzeszaldo Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 jesli mozesz to najlepiej nagraj to cykanie bedzie latwiej do zdiagnozowania
elmapeto Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Suport lub pedały. Suportu sam nie wymienisz bez narzędzi i umiejętności. Chyba ,że chęci są to do dzieła. Pomożemy. Jeśli pedały to pół biedybo z tym kłopotu nie ma.
Malajonez Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2019 Sorki panowie za zwłokę ale dopiero teraz miałem czas żeby pojeździć. Nagrałem filmik telefonem ale nie mogę go wkleić xd dozwolone formaty to JPG, gpx, fit, tcx, a normalnego nie chce przyjąć. Pomoze ktoś jak mogę wkleić filmik z cykaniem?
Malajonez Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2019 Ok poszło. Dodam tylko ze na początku jazdy nie cyka. Dziś musiałem przejechać kilkaset metrów żeby zaczęło. Możliwe ze to przez wagę? Mam 96kg. Może rower już się sypie?😂 Proszę o pomoc w diagnozie. link do filmu;