Technik Napisano 21 Maj 2017 Udostępnij Napisano 21 Maj 2017 Witam forumowicze On dłuższego czasu męczy mnie dźwięk mojego "amortyzatora" przedniego Suntour. Przy wjeździe w dziurę lub wjazdu na krawężnik skrzypi nawet na najmocniejszym skręceniu sprężyny. Jest możliwość jakiegoś naprawienia tego,czy zostaje,tylko wymiana. A jeśli jest możliwość zniwelowania tych dźwięków to jaka ? Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 21 Maj 2017 Udostępnij Napisano 21 Maj 2017 (edytowane) zrób mu mały serwis , rozbierz go , wyczyść i nasmaruj to jest banalnie proste Edytowane 21 Maj 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza
Technik Napisano 21 Maj 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Maj 2017 Czyli tak jak myślałem...serwis. Ale w każdym bądź razie dzięki i szykuje się zabawa w weekend Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 21 Maj 2017 Udostępnij Napisano 21 Maj 2017 tam nie ma zabawy , kilka minut roboty. Odnośnik do komentarza
Technik Napisano 21 Maj 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Maj 2017 A jeśli chodzi o smarowanie,to czym najlepiej nasmarować taki amortyzator ? Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 21 Maj 2017 Udostępnij Napisano 21 Maj 2017 smar stały , ja używam smaru do łożysk, a uszczelki smarowałem silikonowo - teflonowym , pewnie masz dużo syfu pod uszczelkami i skrzypi Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 21 Maj 2017 Udostępnij Napisano 21 Maj 2017 @Technik możesz wszystko nasmarować wazeliną techniczną i też będzie działać Odnośnik do komentarza
Technik Napisano 24 Maj 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Maj 2017 Dzięki Panowie za pomoc. Amorek śmiga lepiej jak nowy Odnośnik do komentarza
Robcik Napisano 1 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 1 Sierpień 2017 Dnia 21.05.2017 o 16:26, samuel_87 napisał: nasmaruj to jest banalnie proste Pewnie to jest proste, gdy amorek jest zdemontowany. A ja spytam ; czy można rozkręcić górne lagi (wyjąć wkład, wyczyścić, nasmarować) - bez demontażu amora ? Czy to b. słaby pomysł ? Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 1 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 1 Sierpień 2017 7 godzin temu, Robcik napisał: Pewnie to jest proste, gdy amorek jest zdemontowany. A ja spytam ; czy można rozkręcić górne lagi (wyjąć wkład, wyczyścić, nasmarować) - bez demontażu amora ? Czy to b. słaby pomysł ? przecież to jest to samo , też przy serwisie amora nie wyciągam go z roweru Odnośnik do komentarza
Robcik Napisano 1 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 1 Sierpień 2017 No to super !! jutro działam ! Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 2 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpień 2017 Cokolwiek byś nie robił, pamiętaj, że to tylko uginacz. Cudów nie będzie. Przechodziłem do dekadę temu z RST Capa T5 Zbieraj budżet na amortyzator z prawdziwego zdarzenia. Odnośnik do komentarza
Robcik Napisano 2 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpień 2017 1 godzinę temu, SpiderMAN napisał: Zbieraj budżet... ok, czy nowy amorek może mieć więcej skoku ? ten ma 75, a znajduję takie po 100. Czy ta różnica mocno zmieni "geo" ? Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 2 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpień 2017 Co to za rower jest, jaka rama, rozmiar? Nie powinno być żadnego problemu, chyba, że to jakiś zabytek z lat 1990-2000 Odnośnik do komentarza
Robcik Napisano 2 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpień 2017 Rower to Trek Marlin5 21,5'. Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 2 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpień 2017 Na luzie 100-120mm skoku przyjmie Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się