Skocz do zawartości

Wspólny projekt - 15k do wydania.


choper1988

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy,

Nadeszła wiekopomna chwila - a mianowicie czas na odchudzenie sprzętu.

Planuje wydać 15 tyś. złotych i licze na waszą pomoc i otwartą dyskusję apropo tego co mogę podmienić w moim rowerze.

Bazą jest Specialized Stumpjumper Comp Carbon 29 na oryginalnym osprzęcie a mianowicie:

 

RAMA

FACT 9m carbon, World Cup XC 29 Geometry, FACT IS construction, tapered head tube, carbon PF30 BB, internal cable routing, 142mm dropouts, PM 160 rear brake, replaceable alloy derailleur hanger

WIDELEC

RockShox Reba RL 29, Solo Air spring, S: 80mm travel, M/L/XL: 95mm travel, compression adjust, rebound adjust, tapered alloy crown/steerer, 46mm offset, 15mm Maxle Stealth thru-axle

STERY

1-1/8" upper, 1-1/2" lower, threadless, Campy style, cartridge bearings

MOSTEK

Specialized Stout XC, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise, anti-corrosion hardware

KIEROWNICA

Specialized, butted 6000 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 720mm, 31.8mm

CHWYTY KIEROWNICY

Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness

PRZEDNI HAMULEC

Shimano Deore BR-M506, hydraulic disc, dual piston, resin pads

TYLNY HAMULEC

Shimano Deore BR-M506, hydraulic disc, dual piston, resin pads

DŹWIGNIE HAMULCOWE

Shimano BR-M615, hydraulic

TYLNA PRZERZUTKA

SRAM GX X Horizon, 11-speed, alloy cage

MANETKI

SRAM GX, 11-speed, trigger

KASETA

SRAM XG-1150, 11-speed, 10-42t

ŁAŃCUCH

KMC X11L, 11-speed, w/ reusable MissingLink

MECHANIZM KORBOWY

SRAM S-1000, 11-speed, PF30, 30T X-Sync ring, 94mm BCD spider

SUPORT

SRAM, PF30, OS press-in bearings, sealed cartridge

PEDAŁY

Nylon, CEN std., w/ toe clips

OBRĘCZE

Roval 29, alloy, 21mm inner width, 32h

PRZEDNIA PIASTA

Specialized, Hi Lo disc, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 32h

TYLNA PIASTA

Specialized, Hi Lo disc, 4x sealed cartridge bearings, 12mm thru-axle, 32h

SZPRYCHY

DT Swiss Industry, stainless

PRZEDNIA OPONA

S-Works Fast Trak, 120TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 29x2.0"

TYLNA OPONA

Specialized Fast Trak Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 29x2.0"

DĘTKI

Standard, Presta valve

SIODŁO

Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm

SZTYCA

Specialized, alloy, single bolt, 27.2mm

ZACISK SZTYCY

Alloy, 31.6mm

 

 

Cel minimum to 9.5kg.

Aktualną wagę i fotkę wrzucę na dniach, zapraszam do dyskusji.

Odnośnik do komentarza

Nie warto inwestować w ten rower. Moim zdnaiem lepiej wyjdziesz jak sprzedasz aktualny za te ok 10tyś i dołożysz 15tyś. Za ok 25tyś kupisz juz rower nawet poniżej 9kg. Popatrz na krossa B+, Scotta scale 900 czy topowego canyona EXCEED CF SLX 9.9. Zrobisz jak zechcesz. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Innominates

Zamień na Specialized - Epic Hardtail Pro Carbon WC 2017 waga jaką znalazłem to 8,4 kg  a cena 23 tys.

Edytowane przez Innominates
Odnośnik do komentarza
antyyakuza

 

W dniu 20.05.2017 o 18:43, choper1988 napisał:

Drodzy,

Nadeszła wiekopomna chwila - a mianowicie czas na odchudzenie sprzętu.

Planuje wydać 15 tyś. złotych i licze na waszą pomoc i otwartą dyskusję apropo tego co mogę podmienić w moim rowerze.

Bazą jest Specialized Stumpjumper Comp Carbon 29 na oryginalnym osprzęcie a mianowicie:

 

RAMA

FACT 9m carbon, World Cup XC 29 Geometry, FACT IS construction, tapered head tube, carbon PF30 BB, internal cable routing, 142mm dropouts, PM 160 rear brake, replaceable alloy derailleur hanger

WIDELEC

RockShox Reba RL 29, Solo Air spring, S: 80mm travel, M/L/XL: 95mm travel, compression adjust, rebound adjust, tapered alloy crown/steerer, 46mm offset, 15mm Maxle Stealth thru-axle

STERY

1-1/8" upper, 1-1/2" lower, threadless, Campy style, cartridge bearings

MOSTEK

Specialized Stout XC, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise, anti-corrosion hardware

KIEROWNICA

Specialized, butted 6000 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 720mm, 31.8mm

CHWYTY KIEROWNICY

Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness

PRZEDNI HAMULEC

Shimano Deore BR-M506, hydraulic disc, dual piston, resin pads

TYLNY HAMULEC

Shimano Deore BR-M506, hydraulic disc, dual piston, resin pads

DŹWIGNIE HAMULCOWE

Shimano BR-M615, hydraulic

TYLNA PRZERZUTKA

SRAM GX X Horizon, 11-speed, alloy cage

MANETKI

SRAM GX, 11-speed, trigger

KASETA

SRAM XG-1150, 11-speed, 10-42t

ŁAŃCUCH

KMC X11L, 11-speed, w/ reusable MissingLink

MECHANIZM KORBOWY

SRAM S-1000, 11-speed, PF30, 30T X-Sync ring, 94mm BCD spider

SUPORT

SRAM, PF30, OS press-in bearings, sealed cartridge

PEDAŁY

Nylon, CEN std., w/ toe clips

OBRĘCZE

Roval 29, alloy, 21mm inner width, 32h

PRZEDNIA PIASTA

Specialized, Hi Lo disc, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 32h

TYLNA PIASTA

Specialized, Hi Lo disc, 4x sealed cartridge bearings, 12mm thru-axle, 32h

SZPRYCHY

DT Swiss Industry, stainless

PRZEDNIA OPONA

S-Works Fast Trak, 120TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 29x2.0"

TYLNA OPONA

Specialized Fast Trak Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 29x2.0"

DĘTKI

Standard, Presta valve

SIODŁO

Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm

SZTYCA

Specialized, alloy, single bolt, 27.2mm

ZACISK SZTYCY

Alloy, 31.6mm

 

 

Cel minimum to 9.5kg.

Aktualną wagę i fotkę wrzucę na dniach, zapraszam do dyskusji.

siema, 

podszedłeś jakoś do tego tematu?

Dokonałeś jakiś modernizacji?

Jeśli tak to napisz proszę jakich i jaki osiągnąłeś efekt.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...