Skocz do zawartości

DH/Enduro/FR/Trail 7000 - 9999 zł

Ydzio
Przejdź do rozwiązania Rozwiązany przez WSPARCIE,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Tak jak w temacie potrzebuję pomocy w doborze "pierwszego" roweru dla siebie.  Od tego sezony zacząłem przygodę z leśnymi ścieżkami, podjazdami i zjazdami. Na chwilę obecna jestem totalnym amatorem ale sprawia mi to frajdę (i ta adrenalina podczas zjazdów ehhhh...) chcę to robić i dlatego potrzebuje roweru, który  hmmm nie musi być najlepszy na świecie ale wytrzyma moją nieudolna jazdę i naukę technik pokonywania szlaków. 
Do tej pory jeździłem na moim starym -  Horizon Reaper  z kołami 26" i przełożeniem 3x7 na początku sprawdzał się ale nie spełnia on już moich wymagań.
Już od jakiegoś czasu siedzę oglądam, szukam, czytam i mam już od tego niezły mętlik w głowie. I teraz pewnie większość z Was będzie się śmiać ale największy problem mam zzzz doborem wielkości koła ...  Nie wiem czy szukać roweru z kołem 27,5" czy 29". 
Także wracając do tematu poszukuję roweru full do 8 tyś. zł.  pod moje wymiary 184cm 85kg.
Wynalazłem taki rower:
Merida one-twenty 9.500    Ale boje się że koła 29" będą dla mnie na początku za dużym wyzwaniem. 
Jest też parę rowerów, które wpadły mi w oko choć są ponad budżet:
Giant Trance-3
Kross Soil 2.0  lub Kross Moon 1.0
Trek Fuel EX 5 29
Więc sprawa wygląda tak, że szukam roweru który stanie się moim cennym przyjacielem i przeżyje ze mną ten czas w którym będę się uczył.
Drodzy koledzy i koleżanki liczę na waszą pomoc i dobre rady za które z góry serdecznie dziękuję !
Pozdrawiam.