Jenek Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 Witam, jestem nowy w temacie rowerów MTB. Zakupiłem niedawno Unibike-a Shadow 29 i chciałbym dowiedzieć się do czego będzie się on nadawał, mam świadomość że w żadnych zawodach Cross Country nie wystartuję. Interesuje mnie również jak często będę musiał wymieniać w nim poszczególny osprzęt. Jeżeli macie jakieś zalecenia co do tego roweru również będę nimi zainteresowany. Z góry dziękuję za odpowiedzi. http://www.unibike.pl/shadow29.html
seraph Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 47 minut temu, Jenek napisał: mam świadomość że w żadnych zawodach Cross Country nie wystartuję A dlaczego niby nie? To jest teoretycznie rower właśnie do tego i jeśli ma to byś sprawdzenie własnych możliwości i przyjemność rywalizacji to absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie. Wymiany eksploatacyjne zależą od tego ile będziesz jeździł. "Amortyzator" jest rzeczywiście słaby, ale jak go będziesz serwisował co najmniej raz w sezonie to parę lat pojeździ zanim uzbierasz na coś konkretnego. Oczywiście jeśli będziesz czuł taką potrzebę.
elmapeto Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Elementy eksploatacyjne trzeba zmieniać w zależności od przebytych kilometrów. Na to nie ma rady. Czy tani rower czy drogi. Podstawa dbania o napęd jest zachowanie go w czystości (w granicach rozsądku oczywiście) oraz wymiana łańcucha na czas.
Jenek Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Opublikowano 31 Maja 2019 W dniu 29.05.2019 o 21:41, seraph napisał: jak go będziesz serwisował co najmniej raz w sezonie Chodzi Ci o danie całego roweru do przeglądu, czy konkretny zabieg na amortyzatorze?