temysz Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) Na wstępie chciałbym uprzedzić, że jestem laikiem rowerowym. Kupiłem córce rower przez internet z napędem 3x9. Powiedzcie czy na przedniej najmniejszej i przedniej największej zębatce powinno w pełnym zakresie przerzucać biegi od 1 do 9 bez problemu? tzn. bez szorowania o przednią przerzutkę? serwisant powiedział mi, że od tego mamy przednią środkową zębatkę. Rower dałem do złożenia w serwisie. Proszę o porady. Edytowane 26 Maja 2019 przez SpiderMAN
Kruk Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) Zmiana biegów tak powinna wyglądać: Maksymalnie po jednym biegu więcej, aby dobrze to pracowało. Edytowane 25 Maja 2019 przez Kruk
Slick Tires Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 tez bez przesady... jezdzilem kiedys na 36/36/48 kaseta 11-13-15-17-19-21-24-28 to blat 48t ogarnial kasete w zakresie 11-21, srodek 24-13 1
trollu Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 no i fajnie że jeździłeś ale założenia są takie, że napęd może się buntować. Łańcuch ma prawo ocierać o prowadnik a przekos łańcucha też zdrowy nie będzie
Slick Tires Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 jezdzilem oraz lancuch wytrzymal ponad 3000km a kaseta prawie 10k km i malo co widac na niej zuzycie
elmapeto Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 8 godzin temu, temysz napisał: Na wstępie chciałbym uprzedzić, że jestem laikiem rowerowym. Kupiłem córce rower przez internet z napędem 3x9. Powiedzcie czy na przedniej najmniejszej i przedniej największej zębatce powinno w pełnym zakresie przerzucać biegi od 1 do 9 bez problemu? tzn. bez szorowania o przednią przerzutkę? serwisant powiedział mi, że od tego mamy przednią środkową zębatkę. Rower dałem do złożenia w serwisie. Proszę o porady. Przy takiej konfiguracji jak podajesz raczej zawsze będzie coś ocierać,gdyż tak się biegów nie używa. Kolega @kruk podeslał schemat i tego córka powinna się trzymać.