mess Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 Czesc, Mlody rosnie - za szybko. Wlasnie grubo wyrosl przez zime z pieknego GT Stomper Prime na kolach 20... Kupowalem nowy w sklepie i niemal jak nowy wlasnie sprzedalem - oczywiscie tracac polowe wartosci roweru... Pora na kolejny. Mierzylem syna do wiekszego Stompera - na kolach 26 - i jest spoko! Tylko... ta cena... Wiec dla ukojenia nerwow i z racji wybitego dna w portfelu patrzylem za uzywkami... ale albo niespecjalnie sa albo stan zazwyczaj... no niezbyt pieknie sie prezentuja... Dlatego przyszedl mi do glowy pomysl - a moze by tak kupic czesci, albo jakiegos mocno schodzonego i nieatrakcyjnego - i gruntowny remont/lakierowanie/wymiana co potrzeba/zakupy, etc... i niech ma pieknego customa? Tylko teraz z racji tego ze jestem kompletnym laikiem i jedyne co to chyba umiem zmienic detke na kole... Czy w calosci na gotowo myslicie ze zmieszcze sie z pasujaca rozmiarem rama, ktora nie bedzie ciezka/stalowa, z przerzutka z tylu, jakis w miare sensowny amor z przodu, vbrake w zupelnosci wystarczaja, nie chce teraz przerzutki z przodu - ponoc nie ma takich krotkich korb do przerzutki z przodu... - czy z czyms takim - kompletowanie, lakierowanie, zlozenie - zmieszcze sie powiedzmy w 800 stowach? Tak zeby czlowiek byl zadowolony i wszystko mialo jak nalezy rece i nogi? Czy tez realnie nalezy zakladac wyzsza kwote? No i od razu - czy jest ktos na tyle mily, ze pomoze, podpowie, podsunie link - tak zebym nie zgadywal wszystkiego? Pisze z tego wzgledu ze jak juz nadmienilem - jestem laikiem, wiec nie wiem czy i co do czego bedzie pasowac a co nie. Nie mam niestety czasu zeby uczyc sie wszystkiego i wtedy szukac konkretow samemu... Jestem z Wroclawia, wiec jesli ktos blisko - jeszcze fajniej. Z gory dzieki za podpowiedzi. Albo pomysl przejdzie przy czyims wsparciu albo niestety znow sklep... 😕 Pzdr. mess