Skocz do zawartości

[Wyczerpany] Amortyzator Przedni Zoom 26" Pytanie

Qhuerte

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć. Niedawno wepchałem się w kupno (niestety... :( ) używanego rowera , wymieniłem sporo rzeczy  i teraz zauważyłem dziwną rzecz , a dokładniej dziury na dole amortyzatora , które zaczęły powoli  rdzewieć. Zaznaczam że jestem jeszcze w tych sprawach zielony i nie znam się zbyt specjalnie na sprzęcie rowerowym. Czy w niektórych amortyzatorach to norma? Wydaje mi się że to amortyzator Teleskopowy i powinien mieć na dole jakby  jakieś zakrętki.                  

Za wszelakie polonistyczne pomyłki z góry przepraszam!

Edytowane przez Qhuerte
Opublikowano

Najlepiej było by dodać zawsze jakieś foto poglądowe z twojej strony, wtedy było by wiadomo o co dokładnie chodzi oraz jak to wygląda

Opublikowano
1 minutę temu, piter614 napisał:

Najlepiej było by dodać zawsze jakieś foto poglądowe z twojej strony, wtedy było by wiadomo o co dokładnie chodzi oraz jak to wygląda

Wiem , zdjęcie jutro dodam bo teraz całkowita "ciemnica". Dodam że jakby amortyzator normalnie chodzi. Ciężko ale jednak chodzi jakby normalnie.

Opublikowano (edytowane)

Naszła pomyłka. Chwilę pomyślałem i popełniłem błąd bo to amortyzator od Zoom. Popatrzyłem w allegro aby pokazać przykładowe narazie zdjęcie. Jutro dodam jak to na żywo wygląda. https://allegro.pl/oferta/amor-az35-zoom-endura-381-tylko-v-b-1-1-8-z-gwinte-7738414864 

Obstawiam że to nawet ten sam model. Zszedłbym i zrobił teraz zdjęcie , lecz bym tylko narobił troszkę hałasu na wieczór wyciągając rower.

Edytowane przez Qhuerte
Opublikowano

Szczerze, to kowadło i złom, to nawet nie działa jak amortyzator, sorry ale taka prawda. To coś to może nie dość że rdzewieć to i być niebezpieczne w nieodpowiednim użytkowaniu, czyt. jakiekolwiek podskoki na tym.

Opublikowano