theradez Napisano 16 Maj 2017 Udostępnij Napisano 16 Maj 2017 Witam, Kupiłem Krossa Level B7 2017 i podczas pierwszej jazdy wykryłem luz w tylej piaście. Trzymając za koło i ramę, da się ruszyć na boki o 1mm. Nie jest to jakoś odczuwalne. Moje pytanie brzmi - Czy tak można jeździć i czy samemu można taki luz wyregulować. Pozdrawiam PIASTA TYŁ - Shimano Deore FH-M618 10x142mm Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 16 Maj 2017 Udostępnij Napisano 16 Maj 2017 nie powinno być luzów i nie zalecam jazdy z taką piastą , tam są łożyska kulkowe może konusy się poluzowały, skoro rower nowy udaj się do sklepu i niech to skręca, chyba ,że jest jakaś wada w piaście. Odnośnik do komentarza
theradez Napisano 16 Maj 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Maj 2017 Właśnie w tym problem że do sklepu mam 500km ;D . Napiszę do nich e-maila. Nie uśmiecha mi wysyłanie roweru i czekanie na odbiór ponownie 2 tygodnie Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 16 Maj 2017 Udostępnij Napisano 16 Maj 2017 Możesz też się udać do najbliższej serwisu kross nie musi to być sklep w którym kupiłeś rower , listę serwisów masz na stronie krossa. Chodzi w sumie o to , że jak to wada piasty to , żeby Ci potem nikt na gwarancji nie zarzucił , że przy niej grzebałeś. Jeśli tylko wystarczy skręcić to pół biedy Odnośnik do komentarza
theradez Napisano 16 Maj 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Maj 2017 Ok dzięki, tak zrobię Odnośnik do komentarza
TzB1993 Napisano 29 Maj 2017 Udostępnij Napisano 29 Maj 2017 Nie wiem czy Kross ma swoje sklepy, na pewno ma partnerów handlowych. Co do gwarancji tylko sklep, który Ci sprzedał rower w jej ramach może Ci coś zrobić. Jeżeli masz do sklepu 500km to lekko przegranko. Najlepiej jest wysłać do nich samo koło - nie potrzeba całego roweru (o ile to piasta a nie np. luz na haku przerzutki, bądź z drugiej strony - widzę sztywną oś). Sklep albo Ci to zrobi albo odeśle koło dalej do producenta, co by Oni decydowali. A tak nawiasem mówiąc, jeżeli komuś zależy na gwarancji, to nie warto kupować rowerów w sieci. Po miesiącu trzeba mieć przegląd zerowy, a potem co roku wypadało by u danego sprzedawcy robić przeglądy. Nie raz bez tego się uda, że przejdzie jakaś reklamacja, bo ktoś przymknie oko, jednak serwis gwarancyjny też może mieć zły dzień Mówię to z doświadczenia zawodowego Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się