WOJ-TECH Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Witam! Czy ktoś z was posiada takowego krossa? Jakie modyfikacje zrobiliście lub jakie macie pomysły na upgrade tego roweru?
artfal Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Witaj, zmodyfikować można praktycznie wyszystko w rowerze tylko trzeba znać swoje potrzeby i wiedzieć co jest słabym punktem naszego roweru. Jeżeli jeszcze tego nie poznałeś to lepiej wstrzymaj się ze zmianami, bo mogą być dla Ciebie nieodczuwalne i tak naprawdę tylko uszczuplisz swój budżet. Pozdrawiam, Artur.
WOJ-TECH Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Mój pomysł to na początek zmiana hamulców z DB1 na DEORE. Avidy ogólnie dawały radę ale kiepska modulacja i piszczą jak autobus podmiejski. Kolejna zmiana to lżejsze koła.
artfal Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Jeżeli chodzi o hamulce to Deore działają już bardzo przyzwoicie chociaż nie mam porównania z DB1 bo nigdy na takich nie jeździłem. Ja do swojej B8 zamontowałem Shimano SLX M7000 i jestem bardzo zadowolony.
WOJ-TECH Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Zamontowałeś tylko hamulce czy tarcze również?
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Już chcesz zmieniać osprzęt w rowerze z ubiegłego roku? Nie wydaje mi się by części już się zużyły, a ten rower ma calkiem niezły osprzęt. Oczywiście jesli ktoś się chce pochwalić przed kolegami ,że ma osprzęt z najdroższej półki tylko dla lansu to niech wymienia, dla mnie mija się to z celem . Popieram pierwszy post Artura.
artfal Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 2 godziny temu, WOJ-TECH napisał: Zamontowałeś tylko hamulce czy tarcze również? Tarcze Shimano SM-RT56 dostałem razem z kołami, które kupiłem. Były nowe więc nie widziałem potrzeby ich wymiany.
nonz Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Mam w/w krosa od połowy zeszłego roku i ze zmianą hamulca trafiłeś w 10 Przed pierwszą jazdą zmieniłem hamulce na deore m615 i tarcze rt68 a avidy trafiły do 10-letniej meridy. Jeśli masz pytania - pytaj śmiało.
Raise Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Ja w mojej Be siódemce na pewno wymienię hamulce, opony na lżejsze i jako że jest u mnie płasko w przyszłości przerobię ją na 1x10/11... ale dopóki nie zdążyłem niczego zajechać, śmigam na tym co zaoferował producent Na tę chwilę zmieniłem u mnie mostek i zrezygnowałem z negatywu, bo ścigać się nie ścigam, a plecy mnie łupały po dłuższej jeździe ^^
pawel2208 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Jeżeli płasko to po co napęd 11rz? Zyskujesz tylko lżejsze przełożenia. Zostałbym przy 10rz.
Michał123 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Hamulce można zmienić ale w sumie po co. Avidy działają całkiem nieźle (sam raz przeleciałem przez kierę) a skoro się nie ścigasz to nie ma sensu ich zmieniać Oczywiście to tylko moje zdanie
Dany Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Dnia 9.04.2017 o 10:42, Michał123 napisał: Avidy działają całkiem nieźle (sam raz przeleciałem przez kierę) a skoro się nie ścigasz to nie ma sensu ich zmieniać Ja również jestem tego zdania co kolega. Avidy DB1 są całkiem niezłe (oprócz piszczenia) i nie ma sensu wywalać kasy na coś ”lepszego”. Posiadam Kross Level B7 z 2016 roku i jedyna rzecz jaką wymieniłem to łańcuch z Deore na XT, ponieważ miałem problem z wyregulowaniem przerzutek i finalnie zerwałem go na podjeżdżaniu pod górkę. Kolejnym problemem jest montaż bagażnika, ale widziałem, że Jacek z UC śmiga po Saharze na nowym Level B8 z bagażnikiem i wiem, że za kilka dni będzie filmik ze sposobem montażu - mam nadzieję, że rama wytrzyma
Szanczo Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Z modyfikacji większych - montaż sztycy regulowanej, żeby mieć z zabawy więcej zabawy i latać agresywniej. Będzie grane również przejście na bezdętkę, żeby maksymalizować przyczepność i co za tym idzie, mieć więcej zabawy i latać agresywniej . Innych zmian absolutnie nie planuję, bo tak jak padło wyżej, to co producent dał, jest bardziej niż przyzwoite i dopóki nie zirytuje stopniem zużycia, będę tyrać jakie jest.
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) del Edytowane 6 Stycznia 2021 przez Gość
lesstar Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 Ja w swoim B7 2016 wymieniłem wkład suportu bo dwa oryginalne Krossa rozsypały się zanim zdążyłem się dobrze zmęczyć. Po przesiadce z modelu B2 nie mam większych zastrzeżeń, gdyby można było, wolałbym lakier z połyskiem, matowy wygląda rasowo, ale trudniej go utrzymać w czystości. A ogólnie to kocham swój rowerek, najbardziej jak zgubimy się sami w lesie 40 km od domu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się