chrzanSTUNTERmtb Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Jeżdżę jako amator i nie wiem jakie opony wybrać do 100zł pod jazdę MTB i Downhill. Jeżdżę Krossem Hexagonem v6 2011 i nie wiem czy drogie opony są warte tego roweru.
Raren Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Przypominam o regulaminie i podpunkcie NIC NA SZYBKO, niedbale, bez stylistyki, ortografii, interpunkcji i polskich znaków diakrytycznych. Posty typu: „nie ustawić hamulcy bo sruby się zapiekly” będą usuwane. Nie musisz być mistrzem ortografii, wystarczy włączyć słownik. Co do opon - shwalbe i maxxis to dobre marki i odpowiednia dla Ciebie opona jest warta swojej ceny.
Piwko Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Dnia 8.04.2017 o 12:22, Raren napisał: Przypominam o regulaminie i podpunkcie NIC NA SZYBKO, niedbale, bez stylistyki, ortografii, interpunkcji i polskich znaków diakrytycznych. Posty typu: „nie ustawić hamulcy bo sruby się zapiekly” będą usuwane. Nie musisz być mistrzem ortografii, wystarczy włączyć słownik. Co do opon - shwalbe i maxxis to dobre marki i odpowiednia dla Ciebie opona jest warta swojej ceny. no nie przesadzaj z tym regulaminem może kolega pisał na tel... Moderowany przez Admin: Pisanie na telefonie nie zwalnia od tego punktu Regulaminu. Szczegółów nie będziemy się czepiać, ale jakiś minimalny poziom musimy trzymać. Autor dostał informację. Post do poprawki. Ja bym ci polecił Maxxis śmigam teraz na nich i wydają mi się być ciut lepsze od shwalbe Dokładnie potem ci w poniedzieli bo jutro się wybieram w góry na porządny test a z tego co wiem jest też wilgotno to będzie ciekawie
Pawel2581 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Aktualnie na przodzie siedzi w moim rowerku Schwalbe Rapid Rob 27,5 2,25. Z tyłu natomiast mam założonego Maxxisa Ikon 27,5 2,20. Schwalbe nie miało u mnie bieżnika po ok 4k km. Szybkie zakręty to był dramat bo rowerem strasznie "rzucało" po zmianie na Maxxisa problem ten ustał. Po ok 500km nie widzę zużycia bieżnika, opona jest w miarę cicha, a co najważniejsze dobrze Trzyma w ostrych zakrętach. Czy warto wydawać więcej na opony? Myślę, że warto. Dlatego polecam opony Maxxis, aczkolwiek nie skreślam Schwalbe, ponieważ miałem doczynienia tylko z jednym modelem. Pozdro! 1
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 dwa lata miałem schwalbe rapid rob i dawały radę, w tym roku zmieniłem na maxxis crossmark i też jestem zadowolony , zobaczymy ile wytrzymają:)
Tomek2525 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 (edytowane) Podobny temat to się podepnę i nie będę bez sensu tworzył tematów, a więc - Maxxis Crossmark vs Schwalbe Smart Sam Plus? Czy może jeszcze jakieś inne? Przeznaczenie to jest dosłownie wszytko max. 100-130zł. za sztukę. Mi osobiście spodobały się Smart Samy, ze względu na bieżnik, ale nigdy nie miałem jakiś porządnych opon i nie wiem na co zwracać uwagę Co o nich myślicie? Edytowane 8 Kwietnia 2017 przez Tomek2525
SeBo Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Ja od 3 dni testuje opony Maxxis Ikon model TR-MX372 120 tpi waga 560g. Oryginale w moim Cube były założone Schwalbe Tough Tom oraz Rapid Rob czyli klocki i do tego jeszcze drut Teraz to jest jazda na rowerze a wcześniej to była walka z oporem na asfalcie i brzęcząca tarczą hamulcową Na asfalcie trzyma się super, również w lesie i w błotnistym terenie daje rade i z tego co wyczytałem na różnych forach nie traci tak szybko bieżnika jak Schwalbe. A i cena jest według mnie przystępna bo zapłaciłem 125zł za szt.
Kuba Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Ja aktualnie mam założone Shwalbe Racing Ralph Evo Performance i jestem z nich zadowolony, opony mają dobrą przyczepność na szutrach, kamieniach i leśnych trasach, jeśli chodzi o błoto też dają radę (bieżnik szybko czyści się sam po błotnej przygodzie), cenowo też nie wypadają najgorzej, minusy - są trochę głośne na asfalcie.
Karolson Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Panowie, ja mam Maxxis Ikon przód i tył i z tylu po 1500 Km nie ma ponad połowy bieznika, przód jako tako. Opory toczenia ogromne na asfalcie jak i znikanie bieżnika o czym pisalem. Natomiast w terenie, nawet tym cięższym, typu błoto czy grząski piach jest super - naprawde warte polecenia, jednak ja mało jeżdże w takim terenie. Jakie opony byście polecili 27.5, z mniej agresywnym bieżnikiem i szerokość około 2.0?
Kamil B. Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Miałem Maxxisy - niestety nie wytrzymały jednego hamowania z piskiem - Maxxis Rouler, a szkoda Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez Kamil B.
LALA Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 po pierwsze twój rower nie ma nic wspólnego z DH czy jak to Ty napisałeś dawnhillem dlatego nie kupuj żadnych opon bo zrobisz sobie tylko krzywdę maxxisa do DH za 100 nie kupisz, schwalbe zresztą też. 1
Administrator SzajBajk Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Administrator Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Poniżej umieściłem moje doświadczenia z modelami Maxxis Crossmark i Schwalbe Racing Ralph:https://szajbajk.pl/2017/04/21/opony-schwalbe-racing-ralph-maxxis-crossmark-porownanie-opon-mtb/ 1
Przemo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Fabrycznie do mojego MTB dali Maxxis IKON w wersji EXC - opony dobre na suche warunki... jedyna wada baaardzo cienkie boczne ścianki (lekka waga skądś się bierze) Niestety po roku używania boczna ścianka pękła na długości ok 5mm - na szczęści udało się uratować łatką do opon od TipTop i od tego - jeździłem an tym 1 sezon... trzyma dobrze co do Stajni Schwable - to 1,5 sezonu na Rocket Ronach 2,25 zwijane w wersji Performance (te tańsze) - jak na razie to mój wybór na opony do wszystkiego. Niestety ich trakcja ulega dość sporemu pogorszeniu w miarę utraty bieżnika..... kostki na tyle od asfaltu znikają baaardzo szybko.... a z przodu ulegają stopniowemu zaokrągleniu i popękaniu co niestety przekłada się na przyczepność. Ale nie oszukujmy się..... różnice w oponach przeznaczonych do tego samego podłoża będzie czuł tylko zawodnik Bardzo Dobry Technicznie który będzie potrafił w kontrolowany sposób doprowadzić oponę na granicę przyczepności, lub nawet poza.... Dla "zwyczajnych" zawodników.... "niby" lepsza opona będzie tylko skutkowała większą pewnością siebie..... ale jeżeli właśnie to ma podnieść nasze umiejętności techniczne, to czemu nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się