TerpilowskiM Napisano 14 Maj 2017 Udostępnij Napisano 14 Maj 2017 Cześć, chciałbym się Was zapytać - co robicie w przypadku skrzywionego zaworu presta ? Wydaje Mi się że konstrukcja jest wymienna, ale w internecie nie mogłem znaleźć nigdzie zaworów w większej ilości ( poza tym https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/wentyle-adaptery-nakretki/p,wklady-do-wentyla-presta-10szt-continental,529358.html ). Wpisując do internetu, można przeczytać - wymień dętkę, ale wydaje się to bardzo nielogiczne. Jeżeli ktoś z Was ma sprawdzone miejsce gdzie można kupić zaworów "na zapas" to uprzejmie prosiłbym o podesłanie Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 14 Maj 2017 Udostępnij Napisano 14 Maj 2017 Nic, jeśli nie przeszkadza to pompować koło. Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 15 Maj 2017 Udostępnij Napisano 15 Maj 2017 22 godziny temu, TerpilowskiM napisał: Wydaje Mi się że konstrukcja jest wymienna, ale w internecie nie mogłem znaleźć nigdzie zaworów w większej ilości Tylko wentyle dwuczęściowe (rozkrecane) pozwalają na wymianę zaworu. Dodatkowym plusem dwuczęściowych wentyli jest możliwość zastosowania przedłużki. Na zdjęciu przykład rozkręcanego wentyla. Część producentów dętek dla obniżenia kosztów oraz większego zarobku stosuje również jednocześciowe wentyle (niewymienne). Po jego uszkodzeniu do wymiany idzie cała dętka. Odnośnik do komentarza
.::Piotr::. Napisano 16 Maj 2017 Udostępnij Napisano 16 Maj 2017 Przeszkadza Ci to w czymś? Ja jakiś czas temu również skrzywiłem ten środek pompując po omacku zimą w ciemnościach bo nie miałem jak trzymać lampki Ale po powrocie chwyciłem kombinerki wyprostowałem i wszystko jest ok. Da się bez problemu napompować koło, powietrze nie schodzi a jak się ktoś przypatrzy to widać że jest trochę krzywo Odnośnik do komentarza
psu Napisano 19 Maj 2017 Udostępnij Napisano 19 Maj 2017 Również potwierdzam, można naprostować i dalej jeździć. Gdybyś natomiast szukał dętek z wymiennym zaworem, to ma je np. Schwalbe (używam) oraz podobno Continental. Odnośnik do komentarza
pinok Napisano 10 Maj 2019 Udostępnij Napisano 10 Maj 2019 Odkurzę temat, a czy można uciąć ten wkurzający cycek z nakrętką ? Czy to w czymś przeszkadza ? Naciskanie trzpienia nie jest potrzebne do pompowania , testował ktoś ? Odnośnik do komentarza
Łukasz_P Napisano 10 Maj 2019 Udostępnij Napisano 10 Maj 2019 Chyba szczelność ucierpi. Bo zakręcając nakrętkę masz gwarancję, że zawór jest dobrze zamknięty. Nie wiem czy samo ciśnienie w dętce do tego wystarczy. Odnośnik do komentarza
kaido2 Napisano 10 Maj 2019 Udostępnij Napisano 10 Maj 2019 (edytowane) 3 godziny temu, pinok napisał: Odkurzę temat, a czy można uciąć ten wkurzający cycek z nakrętką ? Czy to w czymś przeszkadza ? Naciskanie trzpienia nie jest potrzebne do pompowania , testował ktoś ? Kiedyś złamałem po iluś prostowaniach. Tak, sprawdzałem, czy taka dętka się jeszce do czegoś nadaje i owszem spokojnie mozna ją napompowac do odpowiedniej wartości z tym że trzeba użyć pompki która pisząc w skrócie daje możliwość nabicia większego ciśnienia. 3 godziny temu, Łukasz_P napisał: Chyba szczelność ucierpi. Bo zakręcając nakrętkę masz gwarancję, że zawór jest dobrze zamknięty. Nie wiem czy samo ciśnienie w dętce do tego wystarczy. Nic nie ucierpi, ciśnienie skutecznie dociska uszczelkę. nakrętka to tylko zabezpieczenie, równie dobrze górnej części z gwintem mogło by nie być. Jako ciekawostka: W dniu 19.05.2017 o 07:40, psu napisał: Również potwierdzam, można naprostować i dalej jeździć. Gdybyś natomiast szukał dętek z wymiennym zaworem, to ma je np. Schwalbe (używam) oraz podobno Continental. Owszem Conti i Schwalbe mają jeszcze wymienne zawory, ale to nie oznacza, że w przypadku uszkodzenia stałego zaworu nie można sobie z nim poradzić. Edytowane 10 Maj 2019 przez kaido2 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się