TerpilowskiM Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Cześć, chciałbym się Was zapytać - co robicie w przypadku skrzywionego zaworu presta ? Wydaje Mi się że konstrukcja jest wymienna, ale w internecie nie mogłem znaleźć nigdzie zaworów w większej ilości ( poza tym https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/wentyle-adaptery-nakretki/p,wklady-do-wentyla-presta-10szt-continental,529358.html ). Wpisując do internetu, można przeczytać - wymień dętkę, ale wydaje się to bardzo nielogiczne. Jeżeli ktoś z Was ma sprawdzone miejsce gdzie można kupić zaworów "na zapas" to uprzejmie prosiłbym o podesłanie
Gość Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Nic, jeśli nie przeszkadza to pompować koło.
Franz Mauer Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 22 godziny temu, TerpilowskiM napisał: Wydaje Mi się że konstrukcja jest wymienna, ale w internecie nie mogłem znaleźć nigdzie zaworów w większej ilości Tylko wentyle dwuczęściowe (rozkrecane) pozwalają na wymianę zaworu. Dodatkowym plusem dwuczęściowych wentyli jest możliwość zastosowania przedłużki. Na zdjęciu przykład rozkręcanego wentyla. Część producentów dętek dla obniżenia kosztów oraz większego zarobku stosuje również jednocześciowe wentyle (niewymienne). Po jego uszkodzeniu do wymiany idzie cała dętka.
.::Piotr::. Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Przeszkadza Ci to w czymś? Ja jakiś czas temu również skrzywiłem ten środek pompując po omacku zimą w ciemnościach bo nie miałem jak trzymać lampki Ale po powrocie chwyciłem kombinerki wyprostowałem i wszystko jest ok. Da się bez problemu napompować koło, powietrze nie schodzi a jak się ktoś przypatrzy to widać że jest trochę krzywo
psu Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Również potwierdzam, można naprostować i dalej jeździć. Gdybyś natomiast szukał dętek z wymiennym zaworem, to ma je np. Schwalbe (używam) oraz podobno Continental.
pinok Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 Odkurzę temat, a czy można uciąć ten wkurzający cycek z nakrętką ? Czy to w czymś przeszkadza ? Naciskanie trzpienia nie jest potrzebne do pompowania , testował ktoś ?
Łukasz_P Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 Chyba szczelność ucierpi. Bo zakręcając nakrętkę masz gwarancję, że zawór jest dobrze zamknięty. Nie wiem czy samo ciśnienie w dętce do tego wystarczy.
kaido2 Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 (edytowane) 3 godziny temu, pinok napisał: Odkurzę temat, a czy można uciąć ten wkurzający cycek z nakrętką ? Czy to w czymś przeszkadza ? Naciskanie trzpienia nie jest potrzebne do pompowania , testował ktoś ? Kiedyś złamałem po iluś prostowaniach. Tak, sprawdzałem, czy taka dętka się jeszce do czegoś nadaje i owszem spokojnie mozna ją napompowac do odpowiedniej wartości z tym że trzeba użyć pompki która pisząc w skrócie daje możliwość nabicia większego ciśnienia. 3 godziny temu, Łukasz_P napisał: Chyba szczelność ucierpi. Bo zakręcając nakrętkę masz gwarancję, że zawór jest dobrze zamknięty. Nie wiem czy samo ciśnienie w dętce do tego wystarczy. Nic nie ucierpi, ciśnienie skutecznie dociska uszczelkę. nakrętka to tylko zabezpieczenie, równie dobrze górnej części z gwintem mogło by nie być. Jako ciekawostka: W dniu 19.05.2017 o 07:40, psu napisał: Również potwierdzam, można naprostować i dalej jeździć. Gdybyś natomiast szukał dętek z wymiennym zaworem, to ma je np. Schwalbe (używam) oraz podobno Continental. Owszem Conti i Schwalbe mają jeszcze wymienne zawory, ale to nie oznacza, że w przypadku uszkodzenia stałego zaworu nie można sobie z nim poradzić. Edytowane 10 Maja 2019 przez kaido2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się