jejejh Napisano 14 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 14 Kwiecień 2019 Witam wszystkich, mam pytanie, możliwe, ze bardzo głupie ale nie znam się dlatego tu pytam :) Mianowicie mam takiego gravela: https://7anna.pl/product-pol-11218-Rower-Octane-One-2019-Gridd-28.html Jest w nim grupa SRAM APEX 1x11. Chciałbym spytać czy jest możliwe założenie w nim grupy SRAM RIVAL 2x11. Dokładnie tej: https://www.sbike.pl/czesci-szosowe-przelajowe-grupy-osprzetu-grupa-sram-rival-22-gxp-2x11-172,5mm-5034t-11-26t-o_l_102_8294.html Mi pytania jakie mi się nasuwają: -czy da się zamontować ta przerzutkę przednia -co z hamulcami bo tu są szczękowe a w moim mechaniczne Ale tak jak napisałem, ja się nie znam, proszę o poradę. Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza
SzpiceR Napisano 14 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 14 Kwiecień 2019 Założyć się zapewne da, jedynym problemem będzie poprowadzenie linki przedniej przerzutki bo prawdopodobnie oporów na ramie brak (ale to już kwestia podrutowania i da się zrobić;p) Na pewno nie ma sensu kupno całej grupy. Koszty kosmiczne biorąc pod uwagę wartość roweru. Osobiście poszedłbym w wymianę korby i lewej klamki + kupno przedniej przerzutki (a ta np. przy rival 2x11 występuje w wersji wyłącznie na hak a Ty potrzebujesz obejmy) Odnośnik do komentarza
Kruk Napisano 14 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 14 Kwiecień 2019 Dokładnie. Jak chcesz coś zmienić to na pewno: -przerzutka na obejmę (nie wiem czy sram ma takie_ -nowa korba lub wymiana blatów na 2 -nowa klamkomanetka -nowy łańcuch dłuższy. Nawet jak nie ma miejsca przelotki to da się przecież przednią przerzutkę kupić z prowadzeniem linki do przodu, w miejscu na bidon dać pod bidon 2 przelotki wkręcane na śrubki i doprowadzić pancerz do klamkomanetki Po prostu licz się z kosztami. Odnośnik do komentarza