Skocz do zawartości

Trochę za duży support.


ArekBajk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tak jak w temacie zamówiłem za duży support mufa ma 68mm a support ma pasować do 70mm czy musze kupować nowy na 68mm czy będzie on pasował? Dziękuję za odpowiedzi :)

 

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, ArekBajk napisał:

 

Witam,

Tak jak w temacie zamówiłem za duży support mufa ma 68mm a support ma pasować do 70mm czy musze kupować nowy na 68mm czy będzie on pasował? Dziękuję za odpowiedzi :)

 

 

 

 

chyba 73mm zamiast 70, według mnie powinien byc 68, skoro taka masz mufe jesli mówimy o suporcie na kwadrat. Ważną jest też długość suportu by pasował do starej korby

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

do tej korby długość suportu jaka jest zalecana to 122,5 i tego powinieneś się trzymać

jaki masz typ gwintu w mufie ? Angielski czy włoski?

pytam z tego powodu , że mowisz że masz mufe o średnicy 68 mm , czyli powinien być gwint angielski , a suport który podałeś jest pod gwint włoski (70 mm)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, ArekBajk napisał:

 

Witam,

Tak jak w temacie zamówiłem za duży support mufa ma 68mm a support ma pasować do 70mm czy musze kupować nowy na 68mm czy będzie on pasował? Dziękuję za odpowiedzi :)

 

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Powinieneś mieć zestaw FC-M131 z wkłądem suportu BB-UN26 68/122,5,BSA

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, ArekBajk napisał:

Dzisiaj będę skakał rower zobaczymy jak to wyjdzie ;) jakieś rady dotyczące zakładania nowego napędu? :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
 

Przede wszystkim rób wszystko powoli i dokładnie ;) Nic nie wsadzaj na siłę, a na pewno dasz radę. Sprawdź czy elementy, które montujesz posiadają jakieś smarowanie. Szczególnie zadbaj o gwinty,bo potem łatwiej się wykręca. Wszystko musi być podokręcane, aby nie miało luzu. Mocno, ale bez przedady. Jeśli masz nowy łańcuch i jest on cały wytaplany w oryginalnym smarze to zanim go zamontujesz przetrzyj go, aby z zewnątrz nie lepił się. Ja zawsze nowe łańcuchy płuczę z oryginalnego smaru i daję ten, który chcę używać- tak chyba bezpeiczniej. 

Kiedyś stary, jużnie żyjący mechanik rowerowy, powtarzał mi, że jak coś montuje, a nie jestem pewny jak  to powinienem raz założyć, potem ściągnąć i drugi raz założyć. Jak wejdzie równie dobrze za drugim razem to znaczy, że zakładam dobrze. Trochę śmieszne - ale coś w tym jest,bo wielokrotnie mi się sprawdziło :) Powodzenia!

Edytowane przez Franz Mauer
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...