jjupik Napisano 12 Maj 2017 Udostępnij Napisano 12 Maj 2017 Witam wszystkich szajbajków Jestem w posiadaniu https://www.specialized.com/pl/pl/men/bikes/fitness/fitness/crosstrail/crosstrail-sport-disc/106408 Jestem początkującym rowerzystą, który czasem zrobi sobie trening lub pojedzie na wycieczkę rowerową po polach, lasach, asfalcie. W moim rowerze crossowym postanowiłem wymienić korbę na tą z sztywną osią, ponieważ w moim drugim rowerku miejskim korba z tworzywa sztucznego jest połamana i tylko czekać, aż pęknie. Zrobię sprytną podmianę Obecnie posiadam napęd 3x9 48/36/26T i kasetę 11-34t, w moim płaskim terenie używam środkowego blatu, bardzo rzadko używając małego czy dużego. W głowie mam myśli wymienić na Deore z tą samą ilością zębów i blatów. Czy może napęd 2x9, z jakmi blatami? wtedy to musiała by pójść do wymiany przednia przerzutka? Nie ukrywam że prostota napędów 1x bardzo mi się podoba, ale w moim wypadku chyba by się nie sprawdziła, duże koszta. Gdyby to wszystko można było przetestować i dojść do własnych wniosków... Niestety nie mam takiej możliwości. Doradzicie ? Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 12 Maj 2017 Udostępnij Napisano 12 Maj 2017 (edytowane) 13 minut temu, jjupik napisał: Czy może napęd 2x9, z jakmi blatami? ja mam korbę deore fc m615 38-24 , była też ze stopniowaniem 38-26. Ja ze swojej jestem zadowolony . Tegoroczna grupa deore ma miec korby ze stopniowaniem 38-28T, 36-26T, 34-24T,ale jeszcze nie ma ich w sprzedaży. co do przedniej przerzutki jest szansa ze bedzie działać, nie wiem dokladnie jaki masz model i jaka ona ma pojemność. Ja u siebie wymieniłem tez na deore fd m615 Edytowane 12 Maj 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza