pav_evert Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Cześć, Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o jazdę, mam pytanie dotyczące bezpieczeństwa. Jadąc bardzo agresywnie (z podniesionym tyłkiem z siedzenia (byłbym wdzięczny o info jak nazywa sie ta pozycja) boję się, że może mi się wypiąć but z pedała co skutkowałoby prawdopodobnie wypadkiem. Aktualnie mam ustawioną sprężyne w shimanowskich spd na minimum, aby po prostu latwo wpinal mi się but. Czy takie wypięcie jest możliwe? Czy zdarzały się komuś takie wypadki ? Mam spd przeznaczone do jazdy górskiej. m520 Z góry dziękuję za pomoc.
Cris92 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 O ile to nie są bloki SH56, które wypinają się też ruchem w górę to chyba nie. Musiałbyś chyba bardzo mocno szarpnąć do góry, to może jakimś cudem puszczą bloki ustawione na minimum. Natomiast też jestem w tym nowicjuszem, też mam m520 i uważam, że sprężyny ustawione na minimum były zbyt delikatne. Wolę jednak czuć wyraźnie to kliknięcie, że jestem wpiety. Ustawiłem na granicy wpinania swobodnego, a wpinania poprzez stanięcie całą masa ciała na pedał. Przy wypinaniu i tak wcale nie jest wiele trudniej. Pp prostu klik jest wyraźnie wyczuwalny, a nie taki miękki i nijaki. Wysłane z mojego P10 przy użyciu Tapatalka
elmapeto Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Jeżdżę na 520 trzeci rok i nigdy but m się sam nie wypiął. Nawet na początku nie ustawiałem sprężyny na minimum . Musi być opór w wypinaniu buta.
trollu Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) ja mam 520 ustawione na min i nigdy nie zdarzyło mi się przypadkowe wypięcie. Korzenie, kamienie - w ht czy teraz w fullu. Bloki SH51 tylko czemu pytasz o spd mtb w dziale szosowym Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez trollu
Cris92 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Może ma je w szosie jak ja i temu dał to tutaj Wysłane z mojego P10 przy użyciu Tapatalka