Skocz do zawartości

Czy opłaca się upgrade


Volumix92

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Volumix92 napisał:

Zapomniałeś o kołach, tarczach hamulcowych, adapterach do hamulców.

Zostaje rama, siodełko i kierownica. Więc raczej nie warto.

Odnośnik do komentarza
Zapomniałeś o kołach, tarczach hamulcowych, adapterach do hamulców.
Zostaje rama, siodełko i kierownica. Więc raczej nie warto.
Chciałem zostawić w sumie sama ramę i do niej ładować wszystkie części

Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Musisz mieć koła z piasta i pod tarcze
Adaptery zd hamulca grosze z 40 zł obydwa zależy jakie sądzę że kozma kupić zo około 700 zł w dobrym stanie
Wkład suportu potrzebójesz to z 60 zł
Do amoro jak będziesz zmieniał potrzeba łożyska to koszt że 100
Coś tam jeszcze ci wyjdzie kupisz zmienisz
Wyjdzie ze 2000 zł
Sądzę osobiście że lepiej jest po prostu zmienić rower do 3000 kupisz fajna maszynę
Zależy do czego ma ci służyć rower
Jazda rekreacyjna? Wtedy np zrezygnował bym z hampli hydraulicznych a zrobił up samego napędu, dobry v brek daje rady(oczywiście zależy od klocków)
Jezeli jednak masz zamiar (jest ostatnio bardzo modne takie prawie enduro) rower się nie nadaje nie ma szansy nie pozwala na to geometria i sam rower o amor że nie wspomnę, tutaj kupisz w 3000 dartmoor primal lub hornet w specyfikacji fabrycznej są też gdzieś nowe wystarczy poszukać
Jednak jeżeli masz zboczenie do tego roweru np wziąłeś go od byłej dziewczyny i masz do niego sentyment i kasę nic nie stoi na drodze by wepchnac w niego np 2 tys
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

Odnośnik do komentarza

Roweru potrzebuje na wycieczki średnio 150km/dzien, więc każdy teren i pogoda się zdarza(deszcz, błoto itp.). Chciałem na to przeznaczyć max 2500, a za tyle nie kupię roweru na takim osprzęcie. A co do ramy, to sam jestem w szoku, ale potrafi na prawdę dużo wytrzymać, więc chciałem ją jeszcze zostawić.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Jak do 150 km dziennie to Deorka może wytrzymać ale koła i amor jak nic do zmiany na coś lżejszego i lepszego, jakiś powietrzny amor jak Recon i koła na jakiś maszynówkach to mus przy takich kilosach dziennie. Czy to się opłaca, tego nie wiem nie mniej jak chcesz ramę zostawić to i tak reszta idzie w zmianę bo powiedzmy sobie szczerze to rower budżetowy nie do takich przeciążeń, fakt, on może to wytrzymać ale jak długo.

Napęd okey, może być Deorka M6000, heble też mogą być Deorki ale amor i koła jak nic do zmiany.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...