daniel33mc@wp.pl Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Witam ,nie długo kupuje fulla i chcialbym zrobic w nim serwis zerowy amortyzatora i dampera .Pytanie czy odac do serwisu od razu po odebraniu roweru czy zrobić kilka , kilkanaście km. I dopiero na serwis? Jak będzie najlepiej? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Wszytko zależy czy rower jest używany czy nowy? Odnośnik do komentarza
daniel33mc@wp.pl Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Nowy będzie, i wyższe modele foxa lub rock shox Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 W zasadzie bezpieczniej jest oddać od razu do serwisu. Jednak ważne jaki rodzaj zawieszenia będzie Fox czy RS. Fox wymaga serwisu autoryzowanego, a dodatkowo może być zastrzeżenie, że musi to przejść przez ręce sprzedawcy. W RS jest o tyle prościej, że serwis możesz zrobić nawet sam, aby tylko zgodnie ze sztuką i na oryginalnych częściach. 1 1 Odnośnik do komentarza
Ares Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Dampery są praktycznie wszystkie bardzo dobrze przygotowane do pracy. Tego się nie rusza. Z amorem jest tak, że ogarnięty sklep sam powinien zaproponować zwyczajne zaglądnięcie do środka i sprawdzenie smarowania. Wszystko jest nowe i czyste więc powinna to być formalność. 1 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Sam czy w serwisie najlepiej zród odrazu. Po paru km pewnie nic by się nie stało ale mimo wszystko nie ma sensu gdybać i ryzykować uszkodzenia sprzętu. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Jak jest nowy rowerZapraszają na serwis zerowy po przejechaniu 100 km jest to darmowy przeglądJednak niegdy nie masz pewności czy serwis go dobrze wykonaNie wiem jak amory fox ale rockshox najlepiej nawet nowy jest dobrze rozebrać bo dają naprawdę małe ilości oleju Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Dodam że RS'y jak wiadomo, cierpią na bardzo małą ilość oleju w dolnych lagach, dlatego Piter piszę że warto RS'om robić przegląd zerowy, nawet warto dać te 1-3 ml więcej oleju na lagę. Fakt, serwis zerowy = darmowy czyli ktoś nie koniecznie musi uważać itp. Ja wolałbym oddać do porządnego serwisu jak nowe amory i zapłacić, np. dobrym serwisem jest Wichu workshop 1 Odnośnik do komentarza
daniel33mc@wp.pl Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 No właśnie tym serwisem darmowym to już widzę jak mi zobaczą do amortyzatorów, zresztą zawsze mogą powiedzieć że zaglądali, nie sprawdzę tego . Dlatego jak kupię odam od razu na serwis .(Kruk wlasnie do nich chce odac , teraz właśnie mam u nich jeden amortyzator na serwisie) Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 4 godziny temu, daniel33mc@wp.pl napisał: No właśnie tym serwisem darmowym to już widzę jak mi zobaczą do amortyzatorów, Przede wsyztskim ustal czy w ogóle darmowy serwis zerowy obejmuje przegląd amortyzacji w sposób o jaki Ci chodzi. Sam w ubiegłum roku kupowałem topowego fulla Scott i od razu mnie poinformowano,że darmowy serwis zerowy nie obejmuje przeglądu amortyzacji i że muszę zrobić to odpłatnie. Jako, że w tym rowerze ejst zawieszenie FOX'a to w dodatku nie mogę tego zrobić w domu. Druga sprawa jest taka,że nie nalezy wierzyć do końca producentom,bo czasem zdarza się, że nawet w nowy amotryzatorze coś mogło pójśc nie tak przy skąłdaniu i napełnianiu np. opiłki po produkcyjne lub inne tego typu syfy. Dlatego warto, ale nie koniecznie trzeba, zrobić w ramach serwisu zerowego przegląd podstawowy zawierszenia, aby mieć pewność, że wszystko gra. Koszt bedzie neiwielki,bo jak jest wszystko dobrze to nie bedzie potrzeby wymiany czegokolwiek. 1 Odnośnik do komentarza
daniel33mc@wp.pl Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Nie nie w serwisie nowego roweru po przejechaniu iluś tam km. Raczej nie będzie zagladanie do amortyzacji tylko ogólny przegląd roweru. Ja chce normalnie zapłacić za przegląd amortyzacji i to napewno zawiozę rower do Wicha żeby mieć pewność zrobienia tego bo w sklepie nie będę 100% pewny że to zrobią.A nie tylko powiedzą że zrobili. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się