carrera51 Napisano 8 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 8 Marzec 2019 No i stało się. Praca klamki i przerzutki była bardzo dobra do dzisiejszego popołudnia. Mój błąd, nie zaglądałem do mocowania linki w klamce. Musiało walnąć ot tak....Przy samej główce. Główkę linki wbiło do środka i ni hu hu nie można wyjąć. Rozebrać nie ma jak, tzn ja tak uważam. Pewnie mając milion narzędzi coś można ugrać( i lepsze oczy). Cóż moja strata(111 jurków). A niedawno wymieniałem przednią Sorę na 105 tkę. I mogłem zerknąć. 30 minut mój dom wypełniał monolog Mecenas Chyłki.....Serdecznie polecam zaglądanie do linki w celu zaglądania do linki No dobra, wyżaliłem się . Pozdrawiam. A może jest jakiś film do rozbiórki TEJ klamki? Bo inne już widziałem. Odnośnik do komentarza
kaido2 Napisano 8 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 8 Marzec 2019 Spokojnie da się to wyjąć, chcesz to Ci to wyjmę, tylko musialbyś przysłać mi tą klamkę. Tak na marginesie linka to musiała być jakaś lipa, na pewno nie shimanowska, oryginalna nie strzeli i się nie zakleszczy w gnieździe ( ma luz). Odnośnik do komentarza
carrera51 Napisano 8 Marzec 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Marzec 2019 Dzięki kaido2 ! Klamki już zamówiłem. W Chain Reaction. Jak odrobię wydatek to wyślę Tobie. Komuś tam dasz czy sprzedasz. Szkoda tylko że nie zajrzałem wcześniej. Dam znać jak będę gotowy do wysyłki. Szkoda tylko tych dni bez jazdy w plenerze. Ustawie łańcuch na jakieś przełożenie i trenażerem wypełnię przerwę w treningach. Dzięki za pomoc ! Odnośnik do komentarza
kaido2 Napisano 8 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 8 Marzec 2019 W sumie jak byś poszedł do jakiegoś okolicznego warsztatu rowerowego to mechanik powinien to wyciągnąć w 5 minut bez rozbierania. Nie sprzedałbym, jak już wykorzystałbym do swoich celów, ostatnio na Ali zakupiłem klamek, bo się nazbierało napędów 8,9,10 s do zajechania z warsztatu rowerowego kumpla. Bardzo często rzeczy są praktycznie nowe. Ale, wybiłbym i Tobie odesłał, nie ma problemu, a klamki zawsze się mogą przydać w razie W, lepiej mieć jak nie mieć. Chcesz to mogę Ci wytłumaczyć nawet jak to wybić. Odnośnik do komentarza
carrera51 Napisano 8 Marzec 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Marzec 2019 NAPRAWIŁEM!!!!! Jesteś chyba kaido2 dobrym duchem tego forum Chyba się uspokoiłem i poszło Jedna śrubka wykręcona i już. Już wszystko założone i wyregulowane. Ufffffff Bez wybijania, jest tam taka mała śrubka trzymająca część plastikowej obudowy, która otwiera dostęp do linki, czy jej prowadzenia. Ten plastikowy bębenek. I już. Dzięki jeszcze raz za pomoc i pozytywne wibracje Jutro ,,normalny,, trening Odnośnik do komentarza
kaido2 Napisano 9 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 9 Marzec 2019 Zazwyczaj jak ktoś użył jakiejś syfiastej linki to się zakleszczał pin blokujący linki i trzeba było delikatnie wybijać. Wystarczy odpowiednio ustawić bieg, odciągasz kapę, i stalowym prętem grubości linki wybijasz. Ale moze być tak jak w tym przypadku, odkręcasz zabezpieczenie/ obudowę przy pomocy jednej śrubki i wybijasz. Tu było to zamknięte. Odnośnik do komentarza
carrera51 Napisano 9 Marzec 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Marzec 2019 Dla zainteresowanych to właśnie ta śrubka. Nie wiem jak w innych grupach ale w tej akurat tu. Po odkręceniu śrubki delikatnie podważamy plastiki i tada Pełny dostęp do mocowania łebka od linki. W moim przypadku linka tak się zerwała że zablokowała możliwość cofnięcia i nie miałem jak wyciągnąć łebka i resztki linki. Reszta to już historia. Jeszcze raz dzięki kaido2 za oferowanie pomocy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się