Adasko Napisano 8 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 8 Marzec 2019 (edytowane) Witajcie 🤗 Kupilem nowy rower Giant Talon 2. Na potrzebę przewiezienia ze sklepu do domu musiałem zdjąć tylne koło. Po transporcie założyłem koło i ku mojemu zdziwieniu koło jest bardzo niesymetrycznie względem rurek. Rower stał równo na ziemi koła na „max” w hakach i taki oto obrazek wtedy jest. Żeby koło było względnie równo muszę po stronie kasety mieć koło włożone do 1/2 haka...... Co robić???? Edytowane 8 Marzec 2019 przez Adasko Zdj Odnośnik do komentarza
Nath_147 Napisano 9 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 9 Marzec 2019 Skontaktuj się ze sprzedającym, przedstaw sytuację i poproś o wymianę koła. Jak na hakach jest prawidłowo to ewidentnie źle zaplecione koło. Odnośnik do komentarza
Kruk Napisano 9 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 9 Marzec 2019 Pisz do sklepu lub dzwoń. Może źle założyłeś ale jeśli nie to adekwatnie coś jest nie tak. Haki ramy w transporcie nie pokrzywiły CI się? Odnośnik do komentarza
Pjed88 Napisano 24 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 24 Kwiecień 2019 (edytowane) Witajcie, podepnę się do tematu. Niedawno kupiłem nowego Giant Talon 2 2018. Do tej pory przejechane około 400 km i coś zaczęło cykać w ramie. Cyknięcia słychac przy przenoszeniu srodka ciężkości z jednej na drugą stronę. Sztyca i siodełko wykluczone gdyż dziś wyciągnąłem je z ramy po czym odwróciłem rower do góry kołami i chwyciłem za rurę podsiodłową oraz za tylne dolne widełki i lekko ruszałem - wtedy słychać cykanie. Czyżby jakiś spaw cykał? Miał ktoś taką sytuację w Talonie? Edytowane 24 Kwiecień 2019 przez Pjed88 Literówka Odnośnik do komentarza
Kruk Napisano 24 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 24 Kwiecień 2019 Może zacisk od sztycy trzaska, możesz rurę ramy pod ten zacisk przesmarować lekko smarem. Ogólnie temat trzasków w rowerze to temat rzeka. Odnośnik do komentarza
Pjed88 Napisano 25 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 25 Kwiecień 2019 5 godzin temu, Kruk napisał: Może zacisk od sztycy trzaska, możesz rurę ramy pod ten zacisk przesmarować lekko smarem. Ogólnie temat trzasków w rowerze to temat rzeka. Przecież napisałem, że sztyca itp wyciągnięte z roweru a i tak cyka. Obawiam się, że to rama pęka na spawie i jestem ciekaw czy ktoś też tego doświadczył w praktycznie nowym Talonie. Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 25 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 25 Kwiecień 2019 W dniu 9.03.2019 o 01:12, Nath_147 napisał: Skontaktuj się ze sprzedającym, przedstaw sytuację i poproś o wymianę koła. Jak na hakach jest prawidłowo to ewidentnie źle zaplecione koło. Albo krzywa rama, jeśli koło okaże się proste... Odnośnik do komentarza
PiotrekGT Napisano 25 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 25 Kwiecień 2019 17 godzin temu, Pjed88 napisał: Przecież napisałem, że sztyca itp wyciągnięte z roweru a i tak cyka. Obawiam się, że to rama pęka na spawie i jestem ciekaw czy ktoś też tego doświadczył w praktycznie nowym Talonie. W moim GT cyka mostek właśnie przy takim bujaniu rowerem na boki, próbowałem dokręcania różnymi momentami itp, czasami pomagało na chwile, sprawdź więc mostek. Poza tym, może to być też support, proponuje wykręcić, nasmarować gwinty i wkręcic od nowa. Odnośnik do komentarza
Adrian Kanecki Napisano 24 Maj 2019 Udostępnij Napisano 24 Maj 2019 Rok jeździe na talonie te fabryczne koła to jakaś plastelina, gna się od samego siedzenia koła cetrowane były 3 razy, i praktycznie co cięższy teren tras MTB znów działo się to samo. Odnośnik do komentarza
Kruk Napisano 24 Maj 2019 Udostępnij Napisano 24 Maj 2019 (edytowane) Noo niestety dobre koła kosztują nie rzadko tyle co cały rower albo i 5 W rowerach budżetowych to zawsze koła są najsłabszym ogniwem, nawet amor czasami się trafi jakiegoś RS'a podstawowego ale koła to nic specjalnego. Niestety albo wymiana obręczy i/lub szprych albo całego koła na coś lepszego, zwłaszcza jak rowerzysta wazy swoje lub lubi poszaleć. Edytowane 24 Maj 2019 przez Kruk Odnośnik do komentarza
Peter Napisano 27 Maj 2019 Udostępnij Napisano 27 Maj 2019 Dokładnie, w Talonie koła do wymiany. Jak niestety w większości budżetowych rowerów, tak jak pisze Kruk. Odnośnik do komentarza
Adrian Kanecki Napisano 29 Maj 2019 Udostępnij Napisano 29 Maj 2019 Wrzuciłem koła dt swiss, amortyzator rock shoxa recona i całkiem inna jazda. Kupiłem kompletny napęd deore z hamulcami itp ale zima minęła wiosna zaraz się kończy a ja nie zdecydowany czy pchać do niego ten napęd. Jak bym wymienił to z gianta została by tylko rama sztyca mostek i kierownica;). Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 30 Maj 2019 Udostępnij Napisano 30 Maj 2019 W dniu 24.05.2019 o 16:40, Adrian Kanecki napisał: Rok jeździe na talonie te fabryczne koła to jakaś plastelina, gna się od samego siedzenia koła cetrowane były 3 razy, i praktycznie co cięższy teren tras MTB znów działo się to samo. Bo fabryczne koła są z reguły budowane pod riderów o masie max 100-110kg. To fakt, że są miękkie, ja tak miałem w treku, moja waga oscylowała wówczas przy 100-105kg i koła dostawały w dupę równo, pękające szprychy, lekkie centry były na porządku dziennym, po wymianie kół na customy na innych obręczach (Mavic xm517 bodajże) jak ręka odjął... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się