Skocz do zawartości

Koła MTB 27.5" Bontrager vs. DT SWISS

Rekomendowane odpowiedzi

Hej przymierzam się do zakupu kół rowerowych do MTB XC rozmiar 27,5". Budżet ok. 2 tys. Mam na uwadze koła 

Bontrager Race Lite TLR Disc CL 27.5 

DT SWISS X1700 Spline Two 27,5" 

Czy ktoś może porównać te modele ze sobą, jakieś + i -  lub polecić coś godnego uwagi na podobnym poziomie? Zależy mi na wadze i na dużej jakości i kulturze pracy. Czy jest możliwość zamontowania ich na oś 9mm (jakieś przejściówki) i czy warto w przyszłości zmieniać amor z osi 9mm na sztywną? Dodam, że jestem w tym jeszcze laikiem :) Dziękuję za każdą opinie i pomoc.

Franz Mauer
2 godziny temu, Patrik napisał:

Hej przymierzam się do zakupu kół rowerowych do MTB XC rozmiar 27,5". Budżet ok. 2 tys. Mam na uwadze koła 

Bontrager Race Lite TLR Disc CL 27.5 

DT SWISS X1700 Spline Two 27,5" 

Czy ktoś może porównać te modele ze sobą, jakieś + i -  lub polecić coś godnego uwagi na podobnym poziomie? Zależy mi na wadze i na dużej jakości i kulturze pracy. Czy jest możliwość zamontowania ich na oś 9mm (jakieś przejściówki) i czy warto w przyszłości zmieniać amor z osi 9mm na sztywną? Dodam, że jestem w tym jeszcze laikiem :) Dziękuję za każdą opinie i pomoc.