Skocz do zawartości

E-voyager pro rider silnik.


Hubert79

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżdżę na e-bike już około 6 miesięcy. Mam pytanie dotyczące wyboru baterii. 

Kupiłem używanego E-voyagera Pro Ridera. Bateria była już słaba. Pytanie do Was grupowiczów:

1) Czy przy silniku 250 watt. Mogę założyć 350 watową baterię? Dodam tylko, że wszystkie, które sprawdzam do kupienia mają ok 350w motor. 

2) Czy wyłączanie się napędu pod lekką górkę może być spowodowane starą baterią? 

Z góry dziękuję za cenne rady i sorki za pomyłki jestem początkujący 😇

36v10ah 250w😀

Odnośnik do komentarza
TwardyBlaszak
18 godzin temu, Hubert79 napisał:

1) Czy przy silniku 250 watt. Mogę założyć 350 watową baterię? Dodam tylko, że wszystkie, które sprawdzam do kupienia mają ok 350w motor. 

Nie nie możesz bo Baterie/Akumulatory nie mają Watów, mają Napięcie liczone w Voltach i Pojemność liczoną w Amperogodzinach

Możesz za to np zamontować akumulator o większej pojemności.

18 godzin temu, Hubert79 napisał:

2) Czy wyłączanie się napędu pod lekką górkę może być spowodowane starą baterią? 

Tak i Nie, może ale nie musi. Podaj więcej danych.

Wyłącza ci się tylko podczas jazdy pod górkę? Akumulator był/jest naładowany? Rozłącza na każdym trybie wspomagania?

Mógł zdechnąć akumulator, sterownik, silnik. Winne mogą być styki, kable.

Odnośnik do komentarza
W dniu 4.03.2019 o 15:42, TwardyBlaszak napisał:

Nie nie możesz bo Baterie/Akumulatory nie mają Watów, mają Napięcie liczone w Voltach i Pojemność liczoną w Amperogodzinach

Możesz za to np zamontować akumulator o większej pojemności.

Tak i Nie, może ale nie musi. Podaj więcej danych.

Wyłącza ci się tylko podczas jazdy pod górkę? Akumulator był/jest naładowany? Rozłącza na każdym trybie wspomagania?

Mógł zdechnąć akumulator, sterownik, silnik. Winne mogą być styki, kable.

Dziękuję za szybką odpowiedź.