matisek9994 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Hej ! Bardzo bym prosił o wytłumaczenie Czym różni się korba łączona na kwadrat od korby łączonej na wielowypust? Jak je od siebie odróżnić? Pozdrawiam
Gość Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) sama nazwa wskazuje jak je odróżnić 1 zdjęcie wielowpust 2,3 zdjęcie kwadrat ciężko było w Google wpisać ?? Edytowane 6 Maja 2017 przez Gość
JakubP Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Pierwszy system to "na kwadrat". Krótko mówiąc-chyba najtańszy system, mało sztywny, lepiej uszczelnione łożyska(suporty całkiem długo dają radę), taka korba jest ciężka, ciągłe zdejmowanie i nakładanie może powiększyć luzy. Reszta to właśnie wielowypusty. Też suporty całkiem dają radę, jednak taka korba jest nadal ciężka, troszkę bardziej sztywna, bardziej odporna na częste zakładanie, trochę droższa. 1
Tejot Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 53 minuty temu, JakubP napisał: Pierwszy system to "na kwadrat". Krótko mówiąc-chyba najtańszy system, mało sztywny, lepiej uszczelnione łożyska(suporty całkiem długo dają radę), taka korba jest ciężka, ciągłe zdejmowanie i nakładanie może powiększyć luzy. Sama korba ciężka nie jest (a właściwie może ważyć różnie) najwięcej waży suport z pełną osią, każdy wielowpust będzie od kwadratu sztywniejszy i dużo lżejszy właśnie dzięki pustej w środku osi. Z resztą poniżej kompendium wiedzy o suportach: 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się