Skocz do zawartości

SR Suntour NCX-E RL AIR - regulacje amortyzatora.

g_regor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam okazje odkupić taki amortyzator-leżaka magazynowego 28’ SR Suntour NCX-E RL AIR. Nie znam się (sprzedawca chyba też) a wiec pytam wiedzacych :).

Czy jego się pompuje? Jeśli tak to jak i gdzie, czy są jakieś regulacje, ile  jest według was warty kasy i ile jest wart jako sprzęt ?

Bez tytułu.jpg Bez tytułu1.jpg

Opublikowano

To są amorki do trekkingów nie to MTB to raz, dwa to chyba powietrzniak, a zawór jest pod kapslem na goleni, a trzy to ma króciutki skok 60-70 cm tylko do trekingu lub miejskiego.

Regulacji to chyba tylko redbound ale nie jestem pewny no i blokada z manetki.

Opublikowano

Zależy po co on Tobie. Ja bym nie kupił takiego do roweru miejskiego ,bo jestem zdania ,że do takiej jazdy sztywny widelec jest w sam raz. Co do ceny to nie mam pojęcia. Może ze trzy stówy. 

Opublikowano (edytowane)

Składam żonie crossa-rower uniwersalny, założenie jest żeby był w miarę lekki. Myślałem żeby na widelcu sztywnym, ale ona koniecznie chce amortyzator. Zważyłem ten ze starego roweru-2150g. Ten ze zdjęć waży1850g- 0,3kg oszczedności. Chciałbym również móc go dopasować do wagi roweżystki. Skok 63mm jest wystarczający do jej potrzeb.

Zniechęciliście mnie ;). Na razie mam kupioną tylko korbę, gripy i kierownice. Z ramą się waham bo nie wiem czy iść w taperowaną czy prostą sterówkę. Poradźcie coś odnośnie modeli które warto byłoby nabyć.

Edytowane przez g_regor
Opublikowano

Moim zdaniem taperowa jak się czyta to przyszłość ,więc jeśli bym teraz wybierał to tapered. Widelec bym odpuścił.

Opublikowano

Tak, weź tapered, zawsze redukcje na 1,1/8 można założyć bez problemu za 15 złotych, a zawsze to nowsza główka. Noo ten amor to stricte taki miejski amortyzator, a nie lepiej coś z carbonu ?

Opublikowano