User56sz Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Proszę Was o praktyczną radę. Mam w Giancie Talonie1 fabrycznie zamontowane hamulce BR-MT200. Będę zmieniał na BR-M6000. Jeżeli chodzi o przód to sprawa jest prosta i jasna. Z tyłem chciałbym porady, ponieważ przewód hamulcowy idzie wewnątrz ramy. Teraz dwa wyjścia zostawić stary ( nowy) przewód hamulcowy i zamontować zacisk i klamkę, czy przeciągnąć nowy przewód hamulcowy nie odłączając zacisku i podłączyć klamkę. Jakie wyjście byłoby bardziej korzystne, wydaje się drugie. Macie dobre pomysły? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Generalnie bym przełożył cały hamulec wraz z przewodemJeżeli hample stare masz długo może okazać się że przewód jest np sabrudzony w środku trzeba by przeczyscicA tak będziesz miał cały nowy zestaw uważam że co nowe to nowe Odnośnik do komentarza
elmapeto Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Koniecznie zmień cały komplet. Klamkę ,zacisk oraz przewód. Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Stary przewód ma 2 miesiące. Odnośnik do komentarza
elmapeto Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 No to w sumie nie taki stary...ja i tak bym zmienił całość jak już bym kupił komplet. Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) Dla mnie przewody hamulcowe to głupota w ramie, ja może i bym nie przełożył przewodu ale końcówki i z jednej i drugiej strony dał świeże oliwki, tak dla 100% pewności szczelności. Także albo świeży przewód albo świeże oliwki. Edytowane 18 Lutego 2019 przez Kruk Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Tak właśnie myślałem żeby zostawić przewód, a tylko oliwki zmienić. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 4 godziny temu, User56sz napisał: a tylko oliwki zmienić. Tylko kup sobie oliwki Shimano Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) Mógłbyś rozwinąć temat, są inne? Edytowane 19 Lutego 2019 przez User56sz Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Tak do każdej marki hamulca są innePoniżej masz oliwki shimano Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Noo i utnij tak góra po 1,5 cm aby nie było żę skrócisz po 5 cm z każdej strony i przewodu nie starczy Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Może najpierw zmierzę stary przewód. 😂 Odnośnik do komentarza
Michal2008 Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Ostatnio tez robiłem taka operację u siebie. Zostawiłem "stary" przewód w ramie i wymieniłem klamkę i zacisk; tyle w temacie. Wymieniłem tez komplet oliwek. Obcinałem przewód na końcach w okolicach 1 cm. Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 I bez problemu Michal2008 poszło co nie? tylko uważać trzeba aby z przewodu gdzieś olej nie chlapnął. Odnośnik do komentarza
Michal2008 Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Bez problemu, raz dwa i gotowe. Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) Jeszcze pomyślałem, żeby nie odkręcać zacisku tylko przeciągnąć przewód za starym i tylko dokręcić klamkę zmieniając górna oliwkę. Nie byłoby to lepsze? Edytowane 22 Lutego 2019 przez User56sz Odnośnik do komentarza
Michal2008 Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Moim zdaniem jak zrobisz tak będzie dobrze, możesz zdemontować klamkę i wpuścić nowy przewód... Odnośnik do komentarza
exterytorialny Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Docinam i docinam i ciągle za krótki 😉 Odnośnik do komentarza
zielony Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 W dniu 18.02.2019 o 17:10, User56sz napisał: ... fabrycznie zamontowane hamulce BR-MT200. Będę zmieniał na BR-M6000. Jeżeli chodzi o przód to sprawa jest prosta i jasna.t Przepraszam za wcinkę, ale piasty też będziesz zmieniał? W innym wątku czytałem, ze jest taka konieczność. Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 A z jakiego powodu, czy masz jakieś informację że należy 😂 Odnośnik do komentarza
zielony Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 (edytowane) Sam właśnie szukam info o hamulcach mt200, ale chciałem w razie czego, w przyszłości wymienić je na lepsze i znalazłem coś takiego >>> Edyta: Czyba już zrozumiałem swój błąd, gość pisze o DEORE V-Brake... Edytowane 26 Lutego 2019 przez zielony Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Napisał żeby wymienić v-brek na tarcze, trzeba wymienić piasty. Tarcze musisz przykręcić do piasty. Wyrwałeś zdanie z kontekstu. Odnośnik do komentarza
User56sz Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Wymieniłem na BR-M7000 i poszło wszystko bez kłopotów, wszystkie uwagi Wasze, bezcenne. Najtrudniej to pomiar, żeby nie uciąć za krótko 🤣. Dziś zrobiłem próbę jazdy. Jestem bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 No i fajnie Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 No i super niech Ci dłuuugo służą Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się