Skocz do zawartości

CANNONDALE CAAD 12 vs. OPTIMO vs. SYNAPSE. Jaki wybrać ?

AleksP77

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Zastanawiam się nad zakupem szosy. Będzie to drugi rower. Pierwszy to commuter, który jest świetny do miasta, po przeróbce na napęd 1x. Choć brakuje mi czasem jazdy szybkiej, wolnej, w dalszych destynacjach. Wstępnie a w zasadzie raczej na pewno wybór padł na Cannondale i myślę nad modelami: CAAD 12  lub  Optimo lub Synapse… na Tiagrze lub 105.

Rower byłby wykorzystywany amatorsko, lubię jeździć  i tyle. Nie interesuje mnie dalsza przeróbka, jeśli już to zmiana siodła. 

Mam pytanie do osób które mają doświadczenie z tymi rowerami i poprosiłbym o opinie z nimi związane, co jest in plus, co na minus, jakie wrażenia itp.   itd.

Ps. jeśli coś bym miał/musiał dopisać uściślić proszę o info.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam! Moja ocena Cannondale Synapse -pełna Sora , zmienione siodełko. Jeżdżę już , tak poważniej, od 1990 roku. Całe (prawie ) życie na szosach. Geometria klasyczna. W tamtym roku kupiłem z drugiej reki (kolarskiej :D ) w/w sprzęt. Jeżdżę amatorsko i nastawiony na turystykę. Osprzęt chodzi sprawnie , bez żadnych problemów. Geometria Synapse czyki endurance, dała, pozwoliła mi na baaaaardzo długie treningi. Moja rama 54 , mój wzrost 180, waga 87-93kg. Endurance pozwala mi na bez bólowe jazdy czy to na płaskim czy górzystym terenie. Wielogodzinne trzymanie dolnego baranka jest bez problemowe. Każda pozycja zapewnia mi duży komfort. Siodełko zmieniłem na turystyczne bo tak :D Dzięki temu komfort wzrósł do górnej granicy. Jeszcze raz: Synapce używam do turystyki ale by ją uprawiać trenuje jak najbardziej kolarsko czyli: interwały, podjazdy, czasówki itd, itp. Trenażer w użyciu również , gdy mam złą pogodę. Rama alu. Sprzęt w sumie nie drogi. W Irlandii Synapse alu Sora kosztuje 800 jurków, z 2017 w sklepie. Moja ocena przez pryzmat wszystkich szosówek na jakich jeżdziłem - Synapse rządzi!