akduj Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Przejscie z crossa na sportowego gravela był strzałem w 10 tke. Inna jazda. Mały problem z zębatką 50 T. Jednak dla mnie za duza Rower Schimano Tiagra. Co mam zrobić dokładnie, by wyniemic samą zebatke na 46. skąd mam ją wziąc, czy tiagra dysponuje nimi, czy bedzie to kompatybilne z manetkami łancuchem biegami itp. Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza
leejoonidas Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Podaj model korby lub zrób jej zdjęcie, podaj ilość śrub mocujących tarczę, a najlepiej wszystko razem wtedy można próbować coś znaleźć. Odnośnik do komentarza
nctrns Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Z innych wątków zgaduję że kolega kupił Treka Checkpointa na Tiagrze 4700, więc pająk 4 ramienny BCD 110. Jedyne co na szybko znajduję to zębatka 46z z Ultegry 6800 za ponad 300zł 1 Odnośnik do komentarza
akduj Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) 25 minut temu, leejoonidas napisał: Podaj model korby lub zrób jej zdjęcie, podaj ilość śrub mocujących tarczę, a najlepiej wszystko razem wtedy można próbować coś znaleźć. trek checkpoint al 4 2019 shimano tiagra 50/34 15 minut temu, nctrns napisał: Z innych wątków zgaduję że kolega kupił Treka Checkpointa na Tiagrze 4700, więc pająk 4 ramienny BCD 110. Jedyne co na szybko znajduję to zębatka 46z z Ultegry 6800 za ponad 300zł ojej, ale trudno. czyli wystarczy kupić i zamienić. a małą tez musze i inne częsci, manetke. I czy bedzie chodziło jak w oryginale? 15 minut temu, nctrns napisał: Edytowane 16 Lutego 2019 przez akduj Odnośnik do komentarza
leejoonidas Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) Będzie trudno coś znaleźć poniżej 300 złotych, w tej cenie jest cała trzyrzędowa korba Tiagra, jedyna nadzieja to w niezależnych producentach zębatek. Poniżej znalazłem w niemieckim sklepie Bike24 zębatki 46T. Edytowane 16 Lutego 2019 przez leejoonidas 1 Odnośnik do komentarza
akduj Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 7 minut temu, leejoonidas napisał: Będzie trudno coś znaleźć poniżej 300 złotych, w tej cenie jest cała trzyrzędowa korba Tiagra, jedyna nadzieja to w niezależnych producentach zębatek. Poniżej znalazłem w niemieckim sklepie Bike24 zębatki 46T. ok super dzięki, a jesli nawet kupie zebatke ultegry, to druga moge zostawic 34 t, i czy bedzie działało z tymi komponentami co mam jak w oryginale? Odnośnik do komentarza
leejoonidas Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 To już tylko jest kwestia podregulowania przedniej przerzutki do nowego układu zębatek i powinno to działać. 1 Odnośnik do komentarza
akduj Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 4 minuty temu, leejoonidas napisał: To już tylko jest kwestia podregulowania przedniej przerzutki do nowego układu zębatek i powinno to działać. to jeszcze ostatnie pytanie, nie boje sie trzyrzędowej korby tiagra, ile by kosztowała i co jeszccze bede musiał wymusić. Pierwszeńśtwo ma rower, rachunki mogą poczekaxddd Odnośnik do komentarza
leejoonidas Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) Musisz kupić nową korbę trzyrzędową, klamkomanetkę, przednią przerzutkę, koszty tej opercji będą jak dla mnie ogromne, około 650 złotych, raczej gra niewarta świeczki, lepiej wstawić zębatkę 46 za 300 złotych i cieszyć się z jazdy. Edytowane 16 Lutego 2019 przez leejoonidas Odnośnik do komentarza
akduj Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) a z blatem 48 byloby łatwiej i taniej, zawsze to coś 36 minut temu, leejoonidas napisał: Musisz kupić nową korbę trzyrzędową, klamkomanetkę, przednią przerzutkę, koszty tej opercji będą jak dla mnie ogromne, około 650 złotych, raczej gra niewarta świeczki, lepiej wstawić zębatkę 46 za 300 złotych i cieszyć się z jazdy. 1 minutę temu, akduj napisał: a z blatem 48 byloby łatwiej i taniej, zawsze to coś? bedzie coś taniej i łatwiej dostępne? Edytowane 16 Lutego 2019 przez akduj Odnośnik do komentarza
leejoonidas Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) Moim zdaniem najtaniej i najbardziej optymalnie będzie zostawić te zębatki w korbie tak jak to jest obecnie i wymienić kasetę z tyłu na taką z większymi zębatkami na przykład na takie coś jak poniżej lub większe. Edytowane 16 Lutego 2019 przez leejoonidas Odnośnik do komentarza
akduj Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 14 minut temu, leejoonidas napisał: Moim zdaniem najtaniej i najbardziej optymalnie będzie zostawić te zębatki w korbie tak jak to jest obecnie i wymienić kasetę z tyłu na taką z większymi zębatkami na przykład na takie coś jak poniżej lub większe. no chyba taką mam oryginalnie Odnośnik do komentarza
trollu Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) a ja trochę nie kumam. Zmienianie dla samego zmieniania. Za chwilę się okaże, że na asfalcie można by dokręcić ale brakło przełożenia. Ja mam w Domane korbę kompakt, kaseta 11-32 i nawet po szutrach, lasach i błocie da radę jechać z dużego blatu. Ogólnie zauważyłem - im szybciej się jedzie tym lepiej, mniej trzęsie, mniej telepie Nogi nie mam, na asfaltach 10 i 11 koronki używam chyba tylko na zjazdach . Po prostu normalnie jedzie się z dużego blatu i na średnich koronkach kasety, tyle Edytowane 16 Lutego 2019 przez trollu 1 Odnośnik do komentarza
akduj Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 11 minut temu, trollu napisał: a ja trochę nie kumam. Zmienianie dla samego zmieniania. Za chwilę się okaże, że na asfalcie można by dokręcić ale brakło przełożenia. Ja mam w Domane korbę kompakt, kaseta 11-32 i nawet po szutrach, lasach i błocie da radę jechać z dużego blatu. Ogólnie zauważyłem - im szybciej się jedzie tym lepiej, mniej trzęsie, mniej telepie Nogi nie mam, na asfaltach 10 i 11 koronki używam chyba tylko na zjazdach . Po prostu normalnie jedzie się z dużego blatu i na średnich koronkach kasety, tyle może masz racje, męsko jasno, jutro ruszam w trase 80 km zobaczymy. Odnośnik do komentarza
Nath_147 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) 5 przełożeń (bez tych skrajnych na kasecie) z dużego blatu korby będzie miało swój odpowiednik na małym, jeżeli akurat z tych przełożeń będziesz głównie korzystał, to imo najlepiej jeździć na małym blacie 1) koronki na kasecie są tam ciaśniej zestopniowane, 2) jest 3-krotnie tańszy od dużego, 3) nie ma profilowanych zębów - może być trwalszy, PS. warto mieć węższe nogawki lub korzystać z jakiejś opaski, bo można sobie spodnie załatwić Edytowane 16 Lutego 2019 przez Nath_147 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się