flashka78 0 Napisano 10 Luty Witam, Co sądzicie o tej zdjęciach tej ramy karbonowej? Czy tak taki jest/był proces produkcji czy coś z tą ramą jest nie tak: https://photos.app.goo.gl/rFQnA2rj94RwxSPUA ?? Z góry dzięki za info. Pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kruk 183 Napisano 10 Luty Co wzbudza twoją obawę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashka78 0 Napisano 10 Luty (edytowane) Te łączenia karbonu. Te "płaty". Niechlujnie to wygląda jakby była rama łatana:). Rama jest nowa, więc stąd moje pytania. Czy to normalne? Edytowane 10 Luty przez flashka78 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kruk 183 Napisano 11 Luty Najpierw zacznijmy od tego że tak się tworzy ramy Karbonowe, z części czasami nawet 500 "klei" się ramę wcałość, tutaj masz filmik z fabryki Kross'a jak robią swoje ramy w karbonie: Także takie przejścia są czasami widoczne jak producent zdecydował się na pozostawienie ramy bez malowania tylko nałożenie grafiki i "klaru". Także ramy ładne i gładkie pod lakierem też tak wyglądają Jakby była popękana i sklejana to takie miejsce trochę inaczej by wyglądało, poszukaj sobie na YT jak się naprawia ramy karbonowe to łatwo zobaczysz różnice Druga sprawa to kupno ram czy rowerów na ramach karbonowych używanych. Tutaj najlepiej znać właściciela roweru z taką ramą lub np. papier z firmy zajmującej się naprawą czy sprawdzaniem karbonu. Prostym sposobem na ocenę ramy karbonowej jest opukiwanie ramy karbonowej i szukanie pustego dźwięku: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashka78 0 Napisano 11 Luty Super. Dzieki za info. Czyli po prostu w 2015 BMC wykonywało to "niechlujnie"? Rozumiem, że aktualne ramy z karbonu nie mają takich wizualnych problemów? Pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kruk 183 Napisano 11 Luty Niekoniecznie niechlujnie, po prostu zostawili ją bez lakieru bazowego tylko naklejki i bezbarwny lakier jak pisałem wyżej, ja też tak mam w swojej ramie że widzę łączenia. Z Karbonem wizualnie może się wydawać że coś jest nie tak a może być okey. Trzeba po prostu dobrze posprawdzać czy nie jest uszkodzona ale to też pisałem. BMC to bardzo dobra marka raczej bubli nie robią Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashka78 0 Napisano 11 Luty Czyli BMC robilo wersję: - z lakierem bazowym - bez lakieru bazowego? Mogło tak być?:) Czy BMC robiło Trailfoxa tylko bez lakieru bazowego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franz Mauer 1112 Napisano 11 Luty Trochę ten BMC wygląda jakby był z promocji w IKEA, albo w sklepie młodego modelarza A tak serio to nie podejrzewałbym tak prestiżową markę jak BMC do robienia jakiś bubli. Widać w 2015r. miel i taki pomysł na design swoich rowerów. Podobnie jak inni producenci np. GT (mam takiego) chcieli w dobie pojawienia się karbonu jako nowinki na ryku pochwalić się jego strukturą. Taka też była moda, aby nanosić niewielką ilośc lakieru przeźroczystego i wqygląd roweru budować na oryginalnej strukturze karbonu. Stąd też taki dziwny efekt widziany przede wszystkim w ostrym świetle. Na ramie ewidentnie widać jaką metodę tworzenia ramy (układania karbonu) przyjęto. Może to być zaletą. Poniżej przykłądowe zdjęcia wyłapane z internetu dotyczące modeli z 2014/2015r., które również odzanczają się takim designem. Sądzę, że gdyby obejrzeć rower na żywo to na pewno zrobi dużo lepsze wrażenie niż na zdjęciach :0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashka78 0 Napisano 11 Luty Wielkie dzieki - ja właśnie takich zdjęci szukałem, ale nie mogłem znaleźć:) Mój wygląda dokładnie tak samo jak na tych zdjęciach. To rozwiewa wszystkie moje wątpliwości:) EOT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kruk 183 Napisano 11 Luty No to fajnie że pomogliśmy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franz Mauer 1112 Napisano 11 Luty I fajnie. Swoją drogą bardzo fajny rower. Gratuluję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashka78 0 Napisano 11 Luty Teraz, Franz Mauer napisał: I fajnie. Swoją drogą bardzo fajny rower. Gratuluję. Nówka:). Pojawiają się czasami po około 12tys brutto (na FVAT 23%). Jedynie kogoś może zniechęcić rocznik 2015. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franz Mauer 1112 Napisano 11 Luty Sam kupiłem w maju 2018r. rower z rocznika 2016r. Mi to nie przeszkadza,bo ma wsyzstko co chciałem, aby miał rower i to na 2016r. był model z najwyższej półki. W 2017r. kupiłem nowy rower model z 2014r.,bo ten model mi sie wówczas najbardziej podobał Kwestia gustu i portfela. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kruk 183 Napisano 11 Luty Ojjj co tojest 4 lata na ramę, powiedzmy sobie szczerze, dla kolarzy którzy się nie ścigają na topowych miejscach różnice pomiędzy modelem A a modelem A + 1 rok praktycznie nie jest odczuwalna Piękna maszyna. Oby Ci służył jak najdłużej, dbaj to będziesz miał dobrego kumpla wycieczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flashka78 0 Napisano 12 Luty 17 godzin temu, Franz Mauer napisał: Sam kupiłem w maju 2018r. rower z rocznika 2016r. Mi to nie przeszkadza,bo ma wsyzstko co chciałem, aby miał rower i to na 2016r. był model z najwyższej półki. W 2017r. kupiłem nowy rower model z 2014r.,bo ten model mi sie wówczas najbardziej podobał Kwestia gustu i portfela. A możesz sie pochwalić jakie brałeś modele i w jakich w jakich cenach?:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franz Mauer 1112 Napisano 12 Luty (edytowane) 😉 Edytowane 12 Luty przez Franz Mauer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach