Skocz do zawartości

Korba do 200zł

HIBOISS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nie jestem zbyt doświadczony. Planuję zakup nowej korby, tylko problem w tym że nie wiem która będzie dobra w cenie 200zł. Proszę was o pomoc.

-korba musi byc 3x9

-moja tylna przerzutka to shimano alivio shadow

(proszę także o podanie kilku przykladowych supportów do tej korby)

Opublikowano

Witam.

Nie określiłeś czy korba ma być z zintegrowana osią czy nie? Jak z zintegrowana to w tym budżecie tylko używana. Nie podałeś zakresu na blatach. Ten nie może kolidować z przerzutkami.

Na temat korb na forum informacji mnogo. Wystarczy pogrzebać i poczytać. Także do dzieła. 

Opublikowano

Mówiłem, że jestem zielony w temacie. Możesz wytlumaczyc o co chodzi z tą osią? I czy zakres na blatach ma jakiś związek z przerzutką?

Opublikowano

Poczytaj istniejace wątki w temacie korb. Tam znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o ile podejdziesz do tematu należycie. Wybacz przyjacielu ale tyle razy o tym pisalem na forum, że nie mam już mocy tłumaczyć tego setny raz. Co innego gdybyś przyszedł z konkretnym pytaniem. Zalecam samoksztalcenie przy użyciu forumowych zasobów.

Opublikowano

Dobra, rozumiem. Możesz podać link. Nawet nie wiem jak tego szukać😑

Opublikowano

To tak poczytałem. Korba ma być nie zintegrowana z osią, zakres na blatach aktualnej korby to 44/32/22

Opublikowano

Tak mi się wydaję że ma Kolega kwadrat a nie wielowypust octalink. Nie mniej nowe korby w takich systemach to coś pokroju Alivio lub starszej Deorki a tak to jeśli coś lepszego to i tak musiałby kolega przejść na Hallow tech a dokładnie 2 pieces crank set :)

Opublikowano

Ja bym sugerował że jak ktoś chce pomóc przy wyborze korby i suportu dobrze by było podać jaki ma rower
Wtedy było by wiadomo czy karba na kwadrat czy na wielowpóst
Do wyboru wkładu suportu dobrze znać szerokość mufy

Opublikowano

Noo noo tego nie widziałem coraz niżej schodzi sztywna ośka, w sumie to dobrze :)

Opublikowano