Skocz do zawartości

RockShox Recon 29'' TK Silver 100mm - niedziałająca blokada skoku.


borkovitz

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z blokada skoku, nie ma żadnej reakcji czy jest blokada włączona czy nie, amorek sie ugina taka samo bylem raz w serwisie po 30 min od zostawienia pan dzwonić ze zrobione jednak nie powiedział co było,  po 3 tygodniach problem wrócil. Wiecie może co moze być przyczyną 

Odnośnik do komentarza

Blokada hydrauliczna ma to do siebie, że jak jedziesz na zablokowanym amorku i dobijesz gdzieś to przestaje działać na jakiś czas, trzeba poczekać a przez mikro otwory zaworu olej przepłynie sobie do właściwej komory.

Też tak miałem.

Odnośnik do komentarza

no juz jezdze z 3 tygodnie  i to samo, ale faktycznie  wczesniej jechałem na zablokowanym wiec to moze byc przyczyna, czy manualnie mozna to zrobić

Edytowane przez borkovitz
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, borkovitz napisał:

no juz jezdze z 3 tygodnie  i to samo, ale faktycznie  wczesniej jechałem na zablokowanym wiec to moze byc przyczyna, czy manualnie mozna to zrobić

Niestety. Olej w tłumiku sam musi wrócić do właściwej komory.

Tak działa zawór bezpieczeństwa, rozwiązaniem jest nie blokować go w terenie, bo to i tak sensu nie ma, na asfalcie rzadko zdarza się takie dobicie.

Odnośnik do komentarza

Sprawdź czy linka od blokady widelca Ci się nie ślizga. Może właczając blokadę linka nie uruchamia mechanizmu do końca?

Nawet przy zablokowanym widelcu będzie odczuwalny delikatny ruch górnych goleni. Jest to roboczy luz bezpieczeństwa, aby nie uszkodzić tłumika. Dodatkowo amor wyposażony w system który zabezpieca rowerzystę i sam amor w przypadku niespodziewanego najechania naprzeszkodę na zablokowanym widelcu. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...