martinb3 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Cześć. Jakiś czas temu wstąpiłem do najbliższego serwisu w celu założenia spinki na łańcuch. Nie mam narzędzi i smykałki majsterkowicza więc wolałem żeby to zrobił serwis. Spinkę chciałem mieć na czarną godzinę, jak by łańcuch wymagał "szejkowania". Przechodząc do sedna, nie znam się na rodzajach i markach produkujących spinki, serwisant założył mi taką ( zdjęcia niżej), nie dopytywałem się co to za spinka, szczerze mówiąc nawet jej nie oglądałem po założeniu. Dziś z czystej nudy i ciekawości chciałem ją rozpiąć aby sprawdzić jak sprawnie mi to pójdzie. Niestety mi się to nie udało, nie chciałem zrobić krzywdy łańcuchowi, więc bardzo się nie szarpałem. Możecie mi podpowiedzieć co to za rodzaj spinki, bo w filmikach na YT widziałem inne. No i finalnie jak ją rozpiąć. Zdjęcia spinki Pozdrowienia dla Was
LukasFR22 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Najłatwiejszym spodobem co do demontażu spinki jest skorzystanie z pomocy kombinerek. Chwytamy ogniwo po przekątnej i ściskamy. Sworznie przesuną się do szerszej części oczka i praktycznie to na tyle. Do montażu robimy praktycznie to samo tylko na odwrót ale już bez użycia kombinerek
iza Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 34 minuty temu, martinb3 napisał: Dziś z czystej nudy i ciekawości chciałem ją rozpiąć aby sprawdzić jak sprawnie mi to pójdzie. Niestety mi się to nie udało Polecam na przyszłość spinki Connex, rozpinanie bezproblemowe, szybkie, bez narzędziowe 1