Skocz do zawartości

Giant Reign Advanced 2015 L – uniwersalne enduro


KrzysiekMTB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Jako że jestem nowy na forum chciałbym przedstawić jeden z moich rowerów:

Rower kupiłem w roku 2016 ale jest to model z roku 2015.

Pozdrawiam

Krzysiek

 

Mój profil: wycieczki jedno i wielodniowe głównie w Alpach, zawody enduro, trochę bikeparku

Moje dane: wzrost 189, waga 89

 

RAMA

MATERIAŁ RAMY: Carbon, wahacz - ALUXX SL, system zawieszenia Maestro, skok 6.3"

WAGA ROWERU: 13,4 kg

WIDELEC: RS Pike Dual Position Air

TYLNY AMORTYZATOR: ROCKSHOX Monarch Plus DebonAir RT

KOŁA

PIASTA PRZÓD: Syntace MX

PIASTA TYŁ: Syntace MX

OBRĘCZE: Syntace W30 MX

OPONY: Tubeless - Przód - Schwalbe Magic Mary 2,4 Soft Tyl – Schwalbe Hans Dampf Speedgrip 2,4 (na wiosnę zmienię tył na Maxxisa)

NAPĘD

PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano XTR

PRZERZUTKA TYŁ: Shimano XTR 11x

HAMULCE PRZÓD: Magura MT7 200mm

HAMULCE TYŁ: Magura MT7 180mm

DŹWIGNIE HAMULCA: Magura MT7

MANETKI: XTR 2x11

KORBA: XTR

ŁAŃCUCH: Connex Wippermann

KASETA: Shimano XT (11-42T)

KOMPONENTY

KIEROWNICA: GIANT Contact SL DH (800mm)

WSPORNIK KIEROWNICY: TRUVATIV Holzfeller

WSPORNIK SIODŁA: Fox Transfer Factory 150mm

SIODŁO: Specialized

CHWYTY: Cinelli Mike Giant Art

PEDAŁY: Acros A-FLAT SL

2019-01-03 (2).jpg 2019-01-03 (3).jpg 2019-01-03 (5).jpg
  • Lubię to! 4
Odnośnik do komentarza

Na tej pierwszej focie to po jakiejś betoniarni latałeś? Masakra. Na początku sądziłem, że jest oblepiony śniegiem... 

Cholernie dobry sprzęt. Sam go tak doposażyłeś. Generalnie 3 full o mocnym zastosowaniu jaki widzę na XTR. Brawo. 

Jesteś w stanie mi napisać jak często zabierasz się za serwis Transfera. 

Odnośnik do komentarza

No było troche błota 😀. Najpierw chciałem kupić ramę alu i resztę wedle moich wymagań doposażyć. Ale nie było nigdzie samej ramy do kupienia, więc musiałem kupić cały rower, udało sie na przecenie z rocznika 2015, no i w plastyku. XTR zamontowałem głównie po to żeby trochę zejść z wagi, w końcu jeżdżę też dłuższe trasy i długie podjazdy. XT by tak samo dobrze działało. Zresztą jakbym teraz kupował to na pewno 1x12. 

Co do transfera - teoretycznie trzeba robić raz w roku mały serwis. Ja nie zrobiłem i musiałem później (po półtora roku) zrobić duży (drogi) serwis. Ale generalnie jestem z niej zadowolony, działa znakomicie. Preferuję system z linką niż hydraulikę w reverbach. 

Pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza

To był ten trail ale w wersji "na mokro".

Nie ma tam żadnej extremy, ale cała trasa pokryta jest taką cienką warstwą piachu. Po dużym deszczu robi się bardzo ślisko i później się właśnie tak wygląda 😁

Pozdrawiam

Krzysiek

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...