AdalbertFreeman Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 (edytowane) Mam od kilku tygodni Tribana 540. Postanowiłem zmienić w nim wszystko, co mogę, na osprzęt grupowy 105 5800. Zacząłem od hamulców. Szukałem w necie i nigdzie nikt o tym nie pisał. Gdzieś tylko widziałem, że w modelu Triban 520 jest problem z powodu większego prześwitu. Jednak postanowiłem zaryzykować i kupiłem hamulce 105. Faktycznie okładziny tarły minimalnie o opony. Regulacja się już skończyła. Popatrzyłem i postanowiłem wziąć do reki pilnik i przedłużyć regulacje. Powiększyłem szczelinę regulacyjną o około 1 - 1,5 mm. Zrobiłem to pilniczkiem "iglakiem". Po zabiegu klocki idealnie pasują na obręczach. Klocki przychodzą w górnej części obręczy, ale nie dotykają opony i nie wychodzą poza rant koła. Edytowane 1 Stycznia 2019 przez AdalbertFreeman błędy
tadzikpl Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 540 miała zupełnie OK spowalniacze Tektro, ja im tylko wkłady wymieniłem na Shimano. W T100 kiedyś tak zrobiłem z ramionami, jak Ty, ale potem też jakieś Tektro z większym zasięgiem trafiłem i jest OK (oryginałom rdza zaczęła podżerać to i owo). Dopisz, które szerszej się rozchylają i czy nie trzeba powietrza upuszczać przed demontażem kół.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
skraburski Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Oryginalne hamulce przyjmują Kojaki 35mm bez obcierania A hamują przyzwoicie, więc po co wymieniać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się