Linonr1 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Poszukuje jakas sprawdzona przejściowke do wysuniecia siodelka jeszcze bardziej w przód niz pozwola na to regulacja sztyca/ siodelko. Czy np to byloby ok i uniwersalne? https://rower.com.pl/vk-system-do-regulacji-poziomej-siodla-409490 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 A nie lepiej wymienić sztycę na taką z jarzemkiem nad sztycą a nie cofniętym do tyłu? Podejrzewam, że taką sztyce własnie posiadasz. Skoro tak mocno chcesz przesunąć siodło podejrzewam, że masz za duży rower. Tego nie skorygujesz a takowe wynalazki problemu nie rozwiążą. Odnośnik do komentarza
Linonr1 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Pracuje nad pozycja z lemondka do tri. Sztyca jest komponentem ramy i raczej nie będzie miała zamiennika. Zobacz cervelo s5. A więc pytanie zostaje otwarte Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 1 godzinę temu, Linonr1 napisał: Pracuje nad pozycja z lemondka do tri. To całkowicie zmienia postać rzeczy. Ogólnie rower dobrałeś dobrze i teraz po prostu eksperymentujesz czy jednak coś nie bardzo Ci pasuje i próbujesz to zmienić? Odnośnik do komentarza
pokorak Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 W dniu 28.12.2018 o 16:17, Linonr1 napisał: sprawdzona przejściowke do wysuniecia siodelka jeszcze bardziej w przód @Linonr1, taka przejściówka najprawdopodobniej nie istnieje. W "bolidach" stworzonych w celu jaknajszybszego pokonywania relatywnie krótkich odcinków są dedykowane rowiązania w sztycach (takie jak np w BH Aerolight albo niektóre Cervelo serii P) ale to nie są tanie chińskie, ciężkie przejściówki tylko solidnie zaprojektowane szyny. Rozwiązania problemu szukałbym gdzie indziej, mianowicie w: 1) Siodle. Rzuć okiem na siodła dedykowane do Tri np siodła Adamo. Dość szerokie ale krótkie, z podwójnym nosem. To powinno naprawdę dużo zmienić. Tutaj masz trochę informacji: https://www.slowtwitch.com/Tech/Change_the_Saddle_not_the_Position_5083.html 2) Jeśli to S5 z "normalnym" mostkiem, możesz zmienić mostek na krótszy. Pamiętaj jednak że nie ma nic za darmo i rower będzie wtedy "łatwiejszy" przy skrętach ale mniej stabilny przy dużych prędkościach. Trochę do poczytania odnośnie szukania odpowiedniej pozycji: https://blog.bikefit.com/time-trial-bike-fitting/ https://blog.bikefit.com/time-trial-triathlon-saddle-fitting/ Odnośnik do komentarza
gwarek Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 W dniu 16.01.2019 o 21:50, pokorak napisał: ale to nie są tanie chińskie, ciężkie przejściówki tylko solidnie zaprojektowane szyny. A widziałeś gdzieś takie cuda do kupienia? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Siodełko ustawiasz względem korby a nie kierownicy! Przy korbie ustawionej poziomo, linka z obciążnikiem opuszczona z rzepki kolana powinna przechodzić przez oś pedała. Jak wysuniesz siodło w przód może zacząć boleć. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się