Krystian Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Witam. Poleciłby ktoś ramę pod koła 29" do jazdy po lesie i asfalcie najlepiej ze sztywną osią, chciałbym się zmieścić w 1000zł-1500zł Jeśli chodzi o firmy produkujące ramy to jestem kompletne zielony dlatego proszę o pomoc
scarecrow Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 Sam jestem na etapie szukania - do Twoich wytycznych dorzucam tylko karbon. I generalnie jest z tym problem. Już wytypowałem Cube Reaction GTC Pro, ale nigdzie nie ma ramy w moim rozmiarze... W sumie to już myśle czy nie kupić całego roweru i wyprzedać niepotrzebne (czyli te które chce mieć inne/lepsze) części Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Red Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 Jeśli rozmiarowo jest okej to tu masz czego szukasz http://m.bikeatelier.pl/ramy-widelce/ramy-mtb-sztywne/rama-merida-big-nine-lite-team-2013
jaro0011 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Możesz kupić Accent Peak 29, jedyny minus to brak sztywnej osi. Ale czy jest Ci to aż tak potrzebne do jazdy po lesie i asfalcie? Chyba że masz już koła z osią 12mm?
scarecrow Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Całkiem nieźle prezentuje się jeszcze to: http://allegro.pl/nowa-rama-scapin-murdok-karbon-27-5-12x142-m-i6800828855.html#thumb/2, tylko mam wrażenie, że bardzo jest podobna do typowych chińskich ram z ebaya
Krystian Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) @jaro0011 Nie mam jeszcze nic, pierwsze co kupuję to rama i do niej będę po kolei dokupywał i składał cały rower Ostatnio też zastanawiałem się czy potrzebna mi sztywna oś, oglądałem film szajbajka o sztywnej osi i dlatego chciałbym ją mieć, no chyba że na zwykłej osi nie ma aż tak dużego problemu z hamulcami hydraulicznymi Co myślicie o tej? http://allegro.pl/rama-2017-kellys-gate-50-do-kol-29-i6802696687.html Edytowane 5 Maja 2017 przez Krystian