Skocz do zawartości

Trenażer, a Tour de Pologne Amatorów

DM85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Panowie to mój pierwszy wpis na forum więc godnie przyjmę wszelkie uwagi co do ewentualnych odstępstw od formy technicznej zamieszczania postów.

Do rzeczy... Szykując się do zakupu trenażera we wrześniu, co też uczyniłem (TACX FLOW SMART) otarłem się gdzieś na forum o wpis dotyczący możliwości wykorzystania trenażera do jazdy po konkretnej trasie z uwzględnieniem zmian nachylenia terenu, z wykorzystaniem odpowiednich plików. Póki co trenuję od trzech miesięcy interwałowo z TrainerRoad (aktualne FTP 270). Interesuje mnie możliwość sprawdzenia się, może i okresowo, na symulacji trasy Tour de Pologne Amatorów. Czy jest to wykonalne, jeśli tak to jak to ugryźć.

Z góry dzięki za doczytanie do tej linijki!

Wysłane z mojego LG-M200 przy użyciu Tapatalka

Oisnm, to Flow zabraknie oporu do połnego zasymulowania trasy. Garminy od 520 wzwyż i Wahoo po wgraniu do nich trasy potrafią ją zasymulować, w sofcie Tacx jest to opcja płatna.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Oisnm, to Flow zabraknie oporu do połnego zasymulowania trasy. Garminy od 520 wzwyż i Wahoo po wgraniu do nich trasy potrafią ją zasymulować, w sofcie Tacx jest to opcja płatna.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

No fakt, zapomniałem że wybierając trenażer budżetowy godziłem się na jego ograniczenia (symulacja nachylenia). A abstrahując od tego, gdybym powiedzmy chciał skorzystać z innej, konkretnej trasy w PL, mogę to zrobić? I czy nie ma możliwości skorzystania z innej aplikacji niż producenta, z implementowanymi plikami informacyjnymi o trasie. Wydaje mi się, że o czymś takim gdzieś czytałem, ale nie wiem w którym to kościele dzwoniło...

Jarosław Okonkowski

Potrzebujesz oprogramowania Tacx Trainer software które kosztuje około 350 zeta

Dodatkowo do wgrywania tras z google, które będą odzwierciedlały rzeczywistość potrzebujesz zakupienie licencji google - 20 euro na rok