Skocz do zawartości

Fox - jak rozpoznać powłokę kashima.


Sf4nzik

Rekomendowane odpowiedzi

Ta powłoka zmniejsza tarcie elementów ślizgowych amortyzatorów, co objawia się w jeszcze płynniejszej pracy. Dodatkowo, tak twierdzą marketingowcy, czterokrotnie zwiększa odporność na ścieranie i uodparnia na korozję :) Coś w tym jest,bo znajomi, którzy mają Float 32 z Kashimą rzeczywiście przeorane mają lagi dolne, ale ślizgi wyglądają bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Franz Mauer napisał:

Ta powłoka zmniejsza tarcie elementów ślizgowych amortyzatorów, co objawia się w jeszcze płynniejszej pracy. Dodatkowo, tak twierdzą marketingowcy, czterokrotnie zwiększa odporność na ścieranie i uodparnia na korozję :) Coś w tym jest,bo znajomi, którzy mają Float 32 z Kashimą rzeczywiście przeorane mają lagi dolne, ale ślizgi wyglądają bardzo dobrze.

Tylko jest jedno ale. O kashime trzeba dbać jak o jajka (często serwisować) bo inaczej bardzo szybko można ją stracić...

fox kashima 001b.jpg p4pb8381203.jpg
  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza

@Zalas to ale dotyczy wszystkiego co się użytkuje. A kashima nie jest niezniszczalnym tworem, więc i ją można zajechać. Jak ktoś dba o sprzęt to wcale nie musi się martwić. Znam wielu użytkowników kashimy i w życiu by nie dopuścili do takiego stanu. Znam też takich, którzy potrafili zajechać amortyzator w jeden sezon ;)

  • Pomógł 2
Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, Franz Mauer napisał:

@Zalas to ale dotyczy wszystkiego co się użytkuje. A kashima nie jest niezniszczalnym tworem, więc i ją można zajechać. Jak ktoś dba o sprzęt to wcale nie musi się martwić. Znam wielu użytkowników kashimy i w życiu by nie dopuścili do takiego stanu. Znam też takich, którzy potrafili zajechać amortyzator w jeden sezon ;)

No wiadomo. Chodziło mi o to, że kashima jest jakby delikatniejsza, czulsza na byle bzdety

 

Odnośnik do komentarza

Są bardzo czułe i to w wersjach podstawowych. Jest to niezaprzeczalne. Też pomyślę kiedyć o wymianie na FOX lub Magurę (jesli bedzie porządny serwis w Poslce).

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Franz Mauer napisał:

Są bardzo czułe i to w wersjach podstawowych. Jest to niezaprzeczalne. Też pomyślę kiedyć o wymianie na FOX lub Magurę (jesli bedzie porządny serwis w Poslce).

W temacie serwisu Magury zapytałbym tutaj http://www.wichuworkshop.pl/ - ogarniają bez problemu Brainy, BOSy, DYADy i inne cuda, których w Polsce mało kto się podejmuje.

Odnośnik do komentarza

@tormentor

Wicha znam bardzo dobrze, bo tam serwisuje swój amor ;) Ale problem jest z częściami zamiennymi. Ostatnio podrzuciłem im Magure TS6 pod 29 i musieli się poddać :) NIe dlatego, że nie potarfiliby tego zrobić, ale dlatego że wymagało to wymiany części, które mogłyby wynieść koszt zbliżony do zakupu nowego...

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Rezus napisał:

TrZeba robić regularny serwis co jest oczywiste. Widać o tym zapomniałeś albo chciałeś zaoszczędzić. Serwis podstawowy foxa jest bajecZnie prosty, dziwię się że wiele osób tego nie ogarnia

Ale kto? Ja? Przecież to nie moje foxy xD Ja mam stare 888 (04/05r) i robię im regularny serwis i działają lepiej niż niektóre nowe, a lagi mam piękne jak prosto ze sklepu :D 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza

W Foxach jest problem z ścierającymi się lagami. Ale można podczas serwisowania oddać do anodowania lub teflonowania. Wychodzi to bardzo dobrze. Ja osobiscie w moim Fox 40 będę oddawał do naniesienia nowej powłoki.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...