Sf4nzik Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Szybkie pytanie. Czy fox z tego roweru ma powłokę kashima? https://www.scott.pl/archive-product/214/1271/Rower-Scale-935/
Marceliszpakbike Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Co daje Kaszima ? Słysze o niej wiele ostatnio ale nic szczególnego w kwestii działania czy wytrzymałości.
Franz Mauer Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Ta powłoka zmniejsza tarcie elementów ślizgowych amortyzatorów, co objawia się w jeszcze płynniejszej pracy. Dodatkowo, tak twierdzą marketingowcy, czterokrotnie zwiększa odporność na ścieranie i uodparnia na korozję Coś w tym jest,bo znajomi, którzy mają Float 32 z Kashimą rzeczywiście przeorane mają lagi dolne, ale ślizgi wyglądają bardzo dobrze.
Zalas Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 4 godziny temu, Franz Mauer napisał: Ta powłoka zmniejsza tarcie elementów ślizgowych amortyzatorów, co objawia się w jeszcze płynniejszej pracy. Dodatkowo, tak twierdzą marketingowcy, czterokrotnie zwiększa odporność na ścieranie i uodparnia na korozję Coś w tym jest,bo znajomi, którzy mają Float 32 z Kashimą rzeczywiście przeorane mają lagi dolne, ale ślizgi wyglądają bardzo dobrze. Tylko jest jedno ale. O kashime trzeba dbać jak o jajka (często serwisować) bo inaczej bardzo szybko można ją stracić... 1
Franz Mauer Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 @Zalas to ale dotyczy wszystkiego co się użytkuje. A kashima nie jest niezniszczalnym tworem, więc i ją można zajechać. Jak ktoś dba o sprzęt to wcale nie musi się martwić. Znam wielu użytkowników kashimy i w życiu by nie dopuścili do takiego stanu. Znam też takich, którzy potrafili zajechać amortyzator w jeden sezon 2
Zalas Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 23 godziny temu, Franz Mauer napisał: @Zalas to ale dotyczy wszystkiego co się użytkuje. A kashima nie jest niezniszczalnym tworem, więc i ją można zajechać. Jak ktoś dba o sprzęt to wcale nie musi się martwić. Znam wielu użytkowników kashimy i w życiu by nie dopuścili do takiego stanu. Znam też takich, którzy potrafili zajechać amortyzator w jeden sezon No wiadomo. Chodziło mi o to, że kashima jest jakby delikatniejsza, czulsza na byle bzdety
Franz Mauer Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 20 minut temu, Zalas napisał: No wiadomo. Chodziło mi o to, że kashima jest jakby delikatniejsza, czulsza na byle bzdety Uważam, że jest wręcz odwrotnie
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 ja jestem zakochany w amorkach Foxa... Może kiedyś Ech, to złoto
Franz Mauer Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Są bardzo czułe i to w wersjach podstawowych. Jest to niezaprzeczalne. Też pomyślę kiedyć o wymianie na FOX lub Magurę (jesli bedzie porządny serwis w Poslce).
tormentor Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 1 godzinę temu, Franz Mauer napisał: Są bardzo czułe i to w wersjach podstawowych. Jest to niezaprzeczalne. Też pomyślę kiedyć o wymianie na FOX lub Magurę (jesli bedzie porządny serwis w Poslce). W temacie serwisu Magury zapytałbym tutaj http://www.wichuworkshop.pl/ - ogarniają bez problemu Brainy, BOSy, DYADy i inne cuda, których w Polsce mało kto się podejmuje.
Franz Mauer Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 @tormentor Wicha znam bardzo dobrze, bo tam serwisuje swój amor Ale problem jest z częściami zamiennymi. Ostatnio podrzuciłem im Magure TS6 pod 29 i musieli się poddać NIe dlatego, że nie potarfiliby tego zrobić, ale dlatego że wymagało to wymiany części, które mogłyby wynieść koszt zbliżony do zakupu nowego...
tormentor Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) @Franz Mauer No proszę, świat jest mały Edytowane 8 Czerwca 2017 przez tormentor
Franz Mauer Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 W dodatku robię im na forum marketing,bo to na prawdę zgrana para i fachowcy pełną gębą
Zalas Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 9 godzin temu, Rezus napisał: TrZeba robić regularny serwis co jest oczywiste. Widać o tym zapomniałeś albo chciałeś zaoszczędzić. Serwis podstawowy foxa jest bajecZnie prosty, dziwię się że wiele osób tego nie ogarnia Ale kto? Ja? Przecież to nie moje foxy Ja mam stare 888 (04/05r) i robię im regularny serwis i działają lepiej niż niektóre nowe, a lagi mam piękne jak prosto ze sklepu 1
Puncu Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Moje lagi wręcz ociekają zajebistością Bardzo ładny stan jak na 13 lat, zdjęcie niestety musiałem zrobić z lampą. 1
Rafal322 Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 W Foxach jest problem z ścierającymi się lagami. Ale można podczas serwisowania oddać do anodowania lub teflonowania. Wychodzi to bardzo dobrze. Ja osobiscie w moim Fox 40 będę oddawał do naniesienia nowej powłoki.
Gość Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 Jestem tego zdania że gdy serwis jest robiony zgodnie z zaleceniami to nic nie powinno się dziać amorkowiZawsze po jeździe warto wyczyścić lagiJest powiedzenie jak się dba tak się ma
PeKa Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 W dniu 1.09.2018 o 11:00, Rafal322 napisał: W Foxach jest problem z ścierającymi się lagami. Ale można podczas serwisowania oddać do anodowania lub teflonowania. Gdzie i za ile?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się