ExzziTt Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Cześć, mam zamiar przejść z platformówek na spd, ze względu na to, że zaczynam swoją "karierę" w klubie. Jestem totalnie nowy w temacie spd, bo nigdy się tym zbytnio nie interesowałem i tu jest moje pytanie: Jakie pedały spd kupić, aby były w miarę tanie i jakie buty do tych pedałów?
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Najbardziej popularnym modelem spd są shimano PD M520https://www.centrumrowerowe.pl/pedaly-shimano-spd-pd-m520-pd8270/Duża część forumowiczów ich używaButy to już zależy od kieszeni ale gdzieś ok 300 zł by trzeba za buty dać
sebrionek Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 8 minut temu, piter614 napisał: Najbardziej popularnym modelem spd są shimano PD M520https://www.centrumrowerowe.pl/pedaly-shimano-spd-pd-m520-pd8270/ Duża część forumowiczów ich używa Buty to już zależy od kieszeni ale gdzieś ok 300 zł by trzeba za buty dać Zgadzam się z kolegą wyżej, sam osobiście jeżdżę na m520, nie ma z nimi żadnych problemów czy to śnieg czy to błoto co do butów to aktualnie katuje shimano me3 https://www.centrumrowerowe.pl/buty-shimano-sh-me300-me3-pd17381/ Póki co nie mam z nimi żadnych problemów i mają naprawdę dobrą cenę
ExzziTt Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2018 Takie buty by się nadały? https://www.centrumrowerowe.pl/buty-northwave-jet-evo-pd4997/