Dobrek Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 http://prntscr.com/lu3o6j Witam, podczas czyszczenia mojego amora napotkałem pewien problem, generalnie gdy już wszystko wyczyściłem i nasmarowałem ponownie zobaczyłem że jedna z lag jest krótsza od drugiej (zdjęcia) dopowiem tylko że gdy wyciągałem lagi dolne z górnych wybijałem trochę śrubkę i tak już zostało (nie da się cofnąć z powrotem do góry) pomocy
seraph Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Masz tam blokadę w tym egzemplarzu? Jaką? Być może nic się nie dzieje i jak go poskładasz to będzie działać normalnie - przy składaniu dociśnij dolne lagi, żeby naszły i już. Gorsza opcja jest taka, że uszkodziłeś tłumik, a to jest problem, bo jest nierozbieralny/nienaprawialny.
Dobrek Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Wiesz co mam tu coś takiego i w sumie trochę tym kręciłem
seraph Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 To jest regulacja naprężenia wstępnego - w zasadzie to bardzo prowizoryczna i kręcenie tym nic nie wnosi. Z drugiej strony nic nie ma?
Dobrek Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Z dołu nic tylko śrubki a na drugiej ladze tylko blokada skoku W sensie ten tłumik odbija normalnie lecz po prostu nie chce być na równi z tym drugim, nie?
seraph Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 No to pytałem o blokadę. Jak odbija normalnie to nic się nie stało i pewnie w ogóle nie powinno być na równo. Poskładaj wszystko i już, bo wszystko jest ok. 1
Dobrek Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Aha, no dzięki za pomoc myślałem że coś jest nie tak.
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Następnym razem o serwis SR Suntourów pytaj usera @ACTIVIA
ACTIVIA Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Wszyztko masz ok. Jedna rura jest krótsza bo w niej znajduje sie tylko tłumik. Dlugosc jest tak opracowana zeby po wsadzeniu dolnych lag ta rura goleniowa pracowała na całych tulejach slizgowych. Co do kartridża, to te bez regulacji tłumienia od dołu to są nabijane gazowo przez to mocno go wybija i zeby przykręcić dolne lagi to musisz użyć trochę siły Edytowane 12 Grudnia 2018 przez ACTIVIA 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się