Skocz do zawartości

[Wyczerpany] Kross Level R8 2015 - pawel2208


pawel2208

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przedstawiam mój rower, z którego po wprowadzeniu kilku zmian w stosunku do wersji fabrycznej jestem bardzo zadowolony :) 

IMG_20181014_081114.thumb.jpg.0071f6a4721df95a29618fe8cbcb6a62.jpgIMG_20181014_080813.thumb.jpg.acd2457e4b73719a8f1bc5d563353243.jpg

590630b24d8a0_WP_20170430_18_28_28_Prokopia.thumb.jpg.6bc9ab027b091cb54afa0292a2ad3f81.jpgWP_20170430_18_27_43_Pro.thumb.jpg.b6ab230d458d3387f435e2c96933c77c.jpg

Kross Level R8 (2015) 

Waga - 11600g

Kolorczarny / grafitowy / niebieski mat

Rozmiar ramy - 19" (M)

Rama - Aluminium UltraLite

Widelec - Rock Shox Reba RL (100mm, Tapered, ML15)

Kierownica - Kross Racing Components (aluminium, prosta 680mm, 31.8mm)

Mostek - Kross Racing Components (aluminium, 90mm, ahead, 31.8mm)

Sztyca - PRO Koryak (aluminium, 400mm, 27.2mm, offset 20mm)

Siodło - WTB Volt Pro 142mm

Pedały -  SPD PD-M520

Manetki - SRAM X9 Trigger 2x10 (Matchmaker X)

Przerzutka przednia - SRAM X7 High Direct Mount

Przerzutka tylna - SRAM GX Type 2.1 GS

Hamulce - SRAM Level TL (hydrauliczne, 180/160 SRAM Centerline)

Dźwignie hamulca - SRAM Level TL

Kaseta - SRAM PG-1030 11-36T

Łańcuch - KMC X10.93

Korba - SRAM S1000 39/26T

Suport - Accent BB-86/92

Obręcze - DT Swiss X1900 Spline 27.5"

Piasty - DT Swiss X1900 Spline (DT 370)

Szprychy - DT champion Straightpull

Opony - Continental Race King 27.5x2.0"

Dętki - Schwalbe Extra Light SV21A

Linki/pancerze - Jagwire Mountain Elite Sealed

Zacisk sztycy - Accent Execute

Top Cap - Kross

Stery - VP A45AC3 pół-zintegrowane

Gripy - ESI Racer's Edge

Edytowane przez pawel2208
  • Lubię to! 1
Opublikowano

Ciekawy sprzęt w nie banalnej kolorystyce.B| Siodełko było w zestawie czy dokupiłeś?

  • Pomógł 1
Opublikowano

Siodełko zmieniłem. Jest mega wygodne i lekkie :)

Opublikowano

Uwielbiam Krossy w tym właśnie malowaniu. Dużo rzeczy wymieniłeś, oprócz siodełka? Odchudzony jest trochę, prawda?

Opublikowano (edytowane)

Wymieniłem i to sporo na przestrzeni dwóch lat. Na pierwszy ogień poszły koła, później manetki, siodło, hamulce, amortyzator, ostatnio przerzutka tylna. Do tego z drobniejszych to pedały, obejma sztycy, chwyty. Planuję jeszcze kupić sztycę z offsetem, mostek i kierownicę EA70 od Eastona i jak na chwilę obecną więcej zmian nie planuję, bo jestem zadowolony :) 

 

Na początku ważył ok 13,5kg w całości, a teraz 11600, ale jeszcze zbiję pewnie, bo przy mianie kasety ucieknie ok 100g i jeszcze kokpit dojdzie i kiedyś może korba jak w tej zębatka będzie do wymiany.

Edytowane przez pawel2208
  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...