Skocz do zawartości

Kross Vento 2.0 - czy warto zmieniać na wyższy model ?

wandzios

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem  kolarzem amatorem  ,obecnie jeżdżę na krosie VENTO 2.0 w tygodniu  przejeżdżam od 200 do 350 km. Z początku rower jak dla początkującego wydawał się idealny, teraz wraz z jakimś doświadczeniem odczuwam braki tego sprzętu i przygnębienie myśląc ciaglę o tym ,że taki sprzęt blokuje mi coraz lepsze osiągi . Teraz moje pytanie czy sprzęt droższy powiedzmy o 2 tysiace + cena KROSSA =4500/5000 będzie dużo lepsza ?Przemęczyć się na tym rowerze do końca sezonu czy już teraz kupić jakiś lepszy sprzęt (nie ukrywam ,że w przyszłości chciałbym wystartować w jakichś zawodach stąd mój zapał do rozwoju) .Może dozbierać jeszcze trochę i kupić klasę wyżej w następnym sezonie ? 

P.S :Uprzedzając możliwe pytania, jeździłem kilkoma dużo lepszymi rowerami i odczuwam różnice w komforcie ,ale sam nie potrafię ocenić czy w takim przedziale cenowym rower będzie dużo lepszy .

Pozdrawiam Wandzios.

Opublikowano

Cześć ja uważam że na razie jeździj tym rowerem który masz. Gdy kupisz rower lepszy o lepszym osprzęcie pewnie znowu po kilku miesiącach bedziesz chciał się przesiąśc na rower jeszcze lepszy. Na pewno jest różnica między rowerem np : Kross Vento 4.0 ale czy na tyle warto dołożyć te 2 tysiące dla powiedzmy nieznacznie lub trochę lepszych osiągów. Jest to twój wybór , ja jeżeli miałbym pieniądze na pewno zdecydował bym się na lepszy rower. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdro

Opublikowano
2 godziny temu, wandzios napisał:

Witam, jestem  kolarzem amatorem  ,obecnie jeżdżę na krosie VENTO 2.0 w miesiącu przejeżdżam od 200 do 350 km. 

Nie prościej wymienić osprzęt claris'a na coś z wyższej półki. Napisz z którego roku jest twój vento 

Opublikowano

Przy takich miesięcznych przebiegach nie warto zmieniać roweru ani osprzętu, na prawdę.

Szczerze mówiąc jak na szosę to strasznie mało...

Opublikowano