wycinak Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Przymierzam sie do zakupu zegarka gps. I prosze o pomoc, doradztwo, sugestie. Priorytetem jest: 1.pomiary kadencji, predkosci, tetno 2.bezproblemowe wspoldzialanie wszystkiego razem 3. Cena (limitu nie mam, ale pieniedzy trzeba szanowac). Jestem zaawansowanym amatorem (czasami rower postoi miesiac w garazu, a czasami codziennie pedaluje - ale tylko wariant dla wygodnych - ladna pogoda, cieplutko - pelen fun). Zrzucanie treningow na endomondo, strave itp. Narazie niepotrzebne ale moze bedzie to nutka przyszlosci. Reasumujac ma to wszystko dzialac od pierwszego montazu do sprzedazy... Garmin, polar... Duzo tego i nie zabardzo ogarniam temat. Wiec prosze o pomoc.
Antyszprycha Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Osobiście posiadam Garmina fenix 5 i uważam to za dobry wybór. Jeśli zdecydowałbyś się na Garmina to tylko coś z seri fenix model 5 lub 5x. Wersje z plusem są najnowszymi wersjami, w których dodano m. in. płatności garmin pay. Zegarek ma dosłownie wszystko czego potrzeba a nawet więcej, tętno z nadgarstka, łączy się z wszystkimi czujnikami ant+ (prędkość, kadencja, puls). Śmiało możesz używac go jako licznika rowerowego po zakupie odpowiedniego uchwytu montażowego (koszt 69 zł). Wykorzystywać możesz go do biegania, siłowni, jazdy na rowerze, nartach, snowoardzie czy TRI. Najlepiej będzie, jeśli zajrzysz na stronę Trigar.pl o porównasz sobie modele a także pooglądasz filmiki na YT, pełno tego.