budasty Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 Zmontowałem przed chwilą trenażer Elite Direto - spróbowałem pokręcić przez chwilę bez podłączania prądu i przeskakują biegi na kasecie same - ogólnie ciężko idzie kręcenie. W rowerze wszystko chodziło bez zarzutu - kaseta nówka, łańcuch ma 500 km przejechane. Jakieś sugestie? Jestem laikiem jeśli o serwis chodzi, niestety... Rower to Scott gravel na tiagrze 4700. Zgodnie z instrukcją założyłem 1 dystans przed kasetą do 10-rzędowgo napędu pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc Krzysiek
Jarosław Okonkowski Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 Myślę, że problem będzie leżał w łańcuchu. 1. Sprawdź spinkę czy dobrze dopięta 2. Rozumiem, że kaseta jest nowa. Proponuję nowy łańcuch, czasami te 500 km na innej kasecie, ale ze słabą dbałością o łańcuch wystarczy do braku współpracy z nową kasetą. To takie moje pierwsze przemyślenia.
budasty Opublikowano 29 Listopada 2018 Autor Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) Kaseta nowa, spinkę zrz zmienię na nową. O napęd dbam, drugi łańcuch z roweru ma 2400 przejechane i nie jest wyciągnięty, co max 100 km czyszcze smaruje napęd. Na małym blacie na najlżejszych biegach nic nie przeskakuje. Edytowane 29 Listopada 2018 przez budasty