aga1996 Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Witam wszystkich po raz kolejny, Jak powinien wyglądać prawidłowy serwis zerowy fabrycznie nowego amortyzatora Solo Air? Jakie czynności należy wykonać? Model: Recon Silver RL
Gość Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 @aga1996 jaki jest rocznik tego RockShoxa?
aga1996 Opublikowano 28 Listopada 2018 Autor Opublikowano 28 Listopada 2018 1 minutę temu, Tomek.G napisał: @aga1996 jaki jest rocznik tego RockShoxa? Dokładnie ten co w poniższym linku:https://www.sbike.pl/czesci-mtb-trekkingowe-amortyzatory-przednie-amortyzatory-29-amortyzator-rock-shox-recon-rl-29-100mm-1-18-qr-oneloc-offset-51mm-2019-o_l_230_10513.html
Gość Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) del Edytowane 6 Stycznia 2021 przez Gość
Gość Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) Zerowy właściwie nie rożni się niczym od typowego pełnego przeglądu z tą różnica, że nie wymieniamy oringów i innych uszczelniaczy. Zalewamy świeżymi płynami, nakładamy smar i nasączamy gąbki ot wsio. Nie pomyl olejów. W tłumik 5W. Jak zalejesz 15W zrobi się twardy jak beton. Zresztą zima idzie i jak masz zamiar w zimie go używać to amor i tak zesztywnieje nieco. To normalne w niższych temperaturach. Tłumik przy wkładaniu po wcześniejszym wlaniu oleju w komorę tłumika będzie stawiał opór ale wejdzie pod nie dużym naciskiem. Oczywiście tłumik musi być otwarty. Reszta to banał. Dbaj o czystość przy powrotnym montażu. To ważne. Edytowane 29 Listopada 2018 przez Gość
aga1996 Opublikowano 29 Listopada 2018 Autor Opublikowano 29 Listopada 2018 Bardzo dziękuję za porady! Przyznam szczerze, że do wczoraj nie miałam kompletnie pojęcia o tym, że taki przegląd zerowy amorka trzeba zrobić. Na szczęście w porę A jakie mogłyby być konsekwencje gdybym nieświadomie takiego przeglądu zerowego nie zrobiła? Można przez to zajechać amorek do tych 50h zalecanych przez producenta?
Gość Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) W 50 godz może nie ale ślizgi dostały by na pewno. Przegląd zerowy powinno się robić z powodu tego, iż producenci amorów często tylko je konserwują lejąc minimalne ilości olejów. Do konserwacji wystarczy ale do jazdy nie koniecznie. Nie jest to regułą ale lepiej rozebrać amor, sprawdzić i zalać jeszcze raz niż potem martwić się co zrobić z zatartym amorem lub nie działającym tłumikiem. Serwis skomplikowany nie jest a oleje niedrogie, więc warto to zrobić. Edytowane 29 Listopada 2018 przez Gość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się