Skocz do zawartości

Rysy na carbonowej rurze sterowej


contend

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

zakupiłem nowy rower z carbonową rurą sterową. Zauważyłem białą linię na rurze sterowej przy mostku, zdjąłem mostek i zauważyłem poza tą linią jeszcze szersza białą skazę na sterówce, w miejscu gdzie zaciśnięty jest mostek. Na dolnej krawędzi tej skazy wyczuwam krawędź jakiejś warstwy/powłoki na sterówce, tak jakby zacisniety mostek zdarł w tym miejscu trochę warsty lub powłok, tylko nie wiem czy carbonu czy tez może żywicy? 

Czy to jest uszkodzenie struktury carbonu czy też może standardowe zdarcie zewnętrznej powłoki np. żywicy nałożonej na wierzch rury sterowej? mam sie czego obawiać i reklamować widelec w sklepie?

 

W ogóle producent w instrukcji sugeruje, aby mostek do sterówki dokręcać z siłą 12nm, troche dużo chyba.

 

 

 

20181117_134922.jpg 20181117_135243.jpg 20181117_135236.jpg

20181118_130127.jpg 20181118_125924.jpg

20181118_132030(1).jpg 20181118_132030.jpg 20181118_131910.jpg Edytowane przez contend
Odnośnik do komentarza

witam, odesłałem rower do sklepu dobrerowery.pl w Krakowie, producent firma Rondo zdecydował się na wymianę widelca, odesłano mi rower i po rozpakowaniu zobaczylem taki oto widelec, podrapany, widocznie powystawowy.

Jak myślicie, to sie nadaje do zwrotu? 

 

 

IMG_20190209_125314.jpg IMG_20190209_125332.jpg IMG_20190209_125431.jpg IMG_20190209_125518.jpg IMG_20190209_125533.jpg
Odnośnik do komentarza

Jakieś otarcia prędzej czy później i tak powstaną,ale gdy człowiek coś kupuje to nie chce mieć na starcie jakichś ubytków. 

To tak jakby kupić opony ze zdartym bieżnikiem,bo przecież i tak się zużyje. 

Powodzenia.

Co to za rower?

 

Odnośnik do komentarza

tak, to tez widziałem. żadne zadrapanie nie powstało podczas trnsportu, bowiem widelc był owinięty pianką, więc nie było takiej możliwości. poza tym okolice otworów do bagażnika przedniego i błotnika są odrapane (co widać na foto), czyli było tam cos montowane.

wygląda jakby mieli na zbyciu jakiś odrapany widelec z roweru testowego który to widelec postanowili wcisnąć mi.

Odnośnik do komentarza

Absurdalne podejście sklepu do tematu akcja wygląda jakby mieli kompletnie wywalone...,aż dziwne trochę bo w dzisiejszych czasach przy sporej konkurencji walczy się o każdego klienta.Ja bym zwrócił cały rower,oczywiście jeżeli go kupowałeś jako nowy i nie używany.

Edytowane przez Tomek1981
Odnośnik do komentarza
Teraz, Tomek1981 napisał:

Absurdalne podejście sklepu do tematu akcja wygląda jakby mieli kompletnie wywalone...,aż dziwne trochę bo w dzisiejszych czasach przy sporej konkurencji walczy się o każdego klienta.Ja bym zwrócił cały rower.

Popieram. Pewnie też nie kosztował mało,więc tym bardziej

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Tomek1981 napisał:

Absurdalne podejście sklepu do tematu akcja wygląda jakby mieli kompletnie wywalone...,aż dziwne trochę bo w dzisiejszych czasach przy sporej konkurencji walczy się o każdego klienta.Ja bym zwrócił cały rower,oczywiście jeżeli go kupowałeś jako nowy i nie używany.

A co zrobić z czymś co się uszkodziło delikatnie nawet w sklepie czy gdziekolwiek indziej? To nie mięso co się "odświeży" albo pójdzie na mielone. Jelonków nie brakuje lub komuś nie przeszkadza i machnie ręką. Tak to działa u każdego. 

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Ares napisał:

A co zrobić z czymś co się uszkodziło delikatnie nawet w sklepie czy gdziekolwiek indziej? To nie mięso co się "odświeży" albo pójdzie na mielone. Jelonków nie brakuje lub komuś nie przeszkadza i machnie ręką. Tak to działa u każdego. 

To informujemy klienta o np rysach powstałych na magazynie. Nie ukrywamy tego. W zamian zamiast obniżać cenę dodajemy klientów koszyk na bidon ,albo lampkę gratis i wszyscy zadowoleni. Sklep i tak ma marże ,która pokryje bez problemu taką stratę,a klient będzie zadowolony,a nie zawiedziony.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Ares napisał:

A co zrobić z czymś co się uszkodziło delikatnie nawet w sklepie czy gdziekolwiek indziej? To nie mięso co się "odświeży" albo pójdzie na mielone. Jelonków nie brakuje lub komuś nie przeszkadza i machnie ręką. Tak to działa u każdego. 

Zawsze można opisać poprawnie dany towar zgodnie z jego stanem technicznym czy optycznym,zrobić mały rabat i kupujący  sam zdecyduje czy kupi  trochę taniej lekko wybrakowany towar.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, elmapeto napisał:

To informujemy klienta o np rysach powstałych na magazynie. Nie ukrywamy tego. W zamian zamiast obniżać cenę dodajemy klientów koszyk na bidon ,albo lampkę gratis i wszyscy zadowoleni. Sklep i tak ma marże ,która pokryje bez problemu taką stratę,a klient będzie zadowolony,a nie zawiedziony.

Nie chcę nikogo bronić ale często bywa taki młyn, że się na pewne rzeczy nie zwraca uwagi. Długo by na ten temat gadać ale ja przy droższych rzeczach nie kupuje wysyłkowo. 

Odnośnik do komentarza
Rowerowa Szajba

Ja na szczescie takiech jaj z rama nie miałem co została zamówiona z Elbląga pod Tarnów. Ale jak takie cos widze to sie nadaje do zwrotu i wymiany. Nikt nie chce porysowanego roweru na poczatek tym bardziej że to nowy. 

Odnośnik do komentarza

chciałbym zakończyc temat. Sklep dobrerowery w Krakowie (jak i producent marki Rondo) zachował się dobrze, wysłałem im rower ponownie i wymienili widelec tym razem na zupełnie nowy. Po pewnych perturbacjach sprawa zakończyła się pozytywnie.

Wnioski: 

- lepiej mimo wszystko kupować rower stacjonarnie lub odebrać osobiście

- przed zakupem lub tuż po zakupie (jeśli wysyłkowo) trzeba obejrzeć rower dokladnie (łącznie z rurą sterową)

  • Lubię to! 2
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...