Roman Wawa Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Przestał działać Zwift. Od pewnego czasu wyskakiwały okienka z błędem ale po ich zamknięciu program ruszał. Obecnie po uruchomieniu pojawia się białe pole na środku monitora i na tym koniec. Miał ktoś taką przypadłość?
japcz80 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Dzisiaj rano miałem aktualizację, i przez chwilę tak było, ale po ponownym uruchomieniu już było OK. Możesz próbować ręcznie poszukać w logu: ...\Documenty\Zwift\Logs\Log.txt, albo ten plik "upuścić" na stronie https://zwiftalizer.com/. Może czegoś się dowiesz ... Edytowane 15 Listopada 2018 przez japcz80
Roman Wawa Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Dzięki. poszukam. Niestety nie potrafię nic znaleźć na tej stronie z linku. Może jakieś inne pomysły? Edytowane 16 Listopada 2018 przez Roman Wawa
Roman Wawa Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 Problemu ciąg dalszy. Teraz pojawia się taki komunikat jak na zdjęciu z ekranu, po klik na " Yes" kolejne w podobnej treści. Ma ktoś pomysł jak to naprawić?
japcz80 Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 (edytowane) 16 godzin temu, Roman Wawa napisał: Problemu ciąg dalszy. Teraz pojawia się taki komunikat jak na zdjęciu z ekranu, po klik na " Yes" kolejne w podobnej treści. Trochę mały ten screen, ale może to coś z wersją Internet Explorer'a którego wg mnie Zwift używa do dostępu do konta w początkowej fazie logowania/uruchamiania. Otwórz program Internet Explorer i sprawdź jaką masz wersję. Może dałoby się go zaktualizować. Chyba że nie chcesz strzelać na ślepo, to trzeba by zajrzeć do pliku ...\Documenty\Zwift\Logs\Log.txt W dniu 15.11.2018 o 09:21, Roman Wawa napisał: Niestety nie potrafię nic znaleźć na tej stronie z linku. Ta strona analizuje log (dziennik) programu Zwift. Tutaj jest "wideo" jak się tego używa: https://streamable.com/hgcb5 Edytowane 19 Listopada 2018 przez japcz80
Roman Wawa Opublikowano 19 Listopada 2018 Autor Opublikowano 19 Listopada 2018 3 godziny temu, japcz80 napisał: Trochę mały ten screen, ale może to coś z wersją Internet Explorer'a którego wg mnie Zwift używa do dostępu do konta w początkowej fazie logowania/uruchamiania. Otwórz program Internet Explorer i sprawdź jaką masz wersję. Może dałoby się go zaktualizować. Chyba że nie chcesz strzelać na ślepo, to trzeba by zajrzeć do pliku ...\Documenty\Zwift\Logs\Log.txt Ta strona analizuje log (dziennik) programu Zwift. Tutaj jest "wideo" jak się tego używa: https://streamable.com/hgcb5 Spróbuję i dam znać jak poszło.Dzięki.
Zosza Opublikowano 22 Marca 2020 Opublikowano 22 Marca 2020 hej, czy ktoś może pomóc? uruchomiłam zwift i udało mi się go poprawnie połączyć z czujnikami. Jednak kiedy zaczynam pedałować to aplikacja nie startuje w sensie widać w niej obroty kół ale sam awatar nie startuje a waty się nie zliczają
Gość Opublikowano 22 Marca 2020 Opublikowano 22 Marca 2020 A z jakimi czujnikami go połączyłaś? Trenażer masz smart czy zwykły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się