Rebeliant86 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Planuje na przyszły sezon wymienic naped na Eagle-a NX (nie chce mi sie zmieniać piasty a zakres 11-50 mi starczy) :-). Korba jest tam w standardzie DUB. Moja aktualna posiada standard GXP, pytanie czy warto zmieniać wkład supportu na DUB, czy zostawić GXP i zastosować korba grupy GX Eagle, bo ta występuje w standardzie GXP? Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Bujak Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 Nie porównywałem cen, więc nie wiem co się bardziej opłaca, ale jeżeli chcesz mieć z przodu 1x to polecam korbę Eagle.Zwróć uwagę na to, że zębatka Eagle narrow wide ma specjalnie powycinane zęby. Jest to tak wyprofilowane, że korba kręci się bez żadnych oporów. Nie wiem czy można to porównywać, bo w drugim rowerze mam zębatkę narrow wide z Chin (z prostymi zębami) i tam przy kręceniu w powietrzu (na luzie) słychać i czuć lekkie trykanie na każdym zębie - to są dodatkowe opory. W Eagle tego nie ma. Nie sprawdzałem korby NX. Jak masz gdzie porównać w sklepie złożone rowery to zakręć sobie oboma korba i porównaj.Dosyć szybko moja zębatka z Chin starała się lekko i już trykanie jest słabsze. Korby GXP z Eagle są sprzedawane po marką Sram i Truvativ.
Rebeliant86 Opublikowano 14 Listopada 2018 Autor Opublikowano 14 Listopada 2018 Korbe Eagle wstawię na pewno. Moje pytanie bardziej dotyczyło tego czy warto przechodzić przy tej okazji odrazu na nowy standard suportu, czy pozostać przy GXP. Koszt suportu DUB to 170zł, więc przy koszcie całego napędu, można powiedzieć, że jest do przełknięcia. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
skraburski Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Przez to, że wchodzi DUB można teraz znaleźć fajne promocje na GXP
Rebeliant86 Opublikowano 28 Listopada 2018 Autor Opublikowano 28 Listopada 2018 Masz jakas konkretna oferte na mysli? Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Rebeliant86 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2018 Przyznam szczerze, ze połapać sie w tych standardach to niezle wyzwanie. Doszedłem do tego, ze mam w rowerze PF30, czyli jesli dobrze to rozszyfrowalem to korba jest jednak BB30 a nie GXP. Korb Eagle na BB30 z długością 175mm za dużo nie ma, ale da się to kupić. Pytanie czy nie warto przy okazji wymiany całego napędu jednak przesiać sie na DUB? Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się