Sonnenblumen Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Witam ponownie, ja dalej niezdecydowany. Jest tutaj jakiś posiadacz Krossa Pulso 2.0 ? Czy sądzicie, że jest możliwość wrzucenia do tego Krossa opon z bieżnikiem żeby śmigać w terenie? Geometria ramy mi się podoba, ale nie wiem czy wejdą inne opony. Napisałem do Krossa, ale milczą od kilku dni. Generalnie obsługa klienta dramat. Dzwoniłem też na infolinie, ale nie uzyskałem info. Dzięki za pomoc i sorry, że tak męczę bułę. Pozdro
Heboket Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 Popytaj sie na grupach forum itp, kto posiada ten rower i zmierzy Ci miejsce na opony, wtedy będziemy wiedzieli ile mamy zapasu.
Kamil82 Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 mtb bym nie ryzykowal bo masz naped typowo szosowy z kaseta 11-28 do tego kompakt 50/34 wiec dosc twarde przelozenia jak na hulanie w terenie takie gravelowe 42c wejdzie bez problemu
Sonnenblumen Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Opublikowano 10 Listopada 2018 Właśnie mi bardziej chodzi o gravel. Dziękuje panom za odpowiedzi. Dalej nie uzyskałem odpowiedzi od Krossa. Muszę to jeszcze przemyśleć. Trudna decycja. Nie jestem przekonany co do tej pozycji. Z barankiem byłoby bardziej komfortowo.
Fimala Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 (edytowane) @Sonnenblumen W garażu mam Pulso 1 więc pytaj o co chcesz. Guma maks jaka wejdzie to mysle, że 38mm. Gdybym był właścicielem to założyłbym baranka, jakieś gumy z delikatnym bieżnikiem i pobawił się w lekkiego zwinnego gravela Edytowane 14 Listopada 2018 przez Fimala
Sonnenblumen Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 W dniu 14.11.2018 o 13:49, Fimala napisał: @Sonnenblumen W garażu mam Pulso 1 więc pytaj o co chcesz. Guma maks jaka wejdzie to mysle, że 38mm. Gdybym był właścicielem to założyłbym baranka, jakieś gumy z delikatnym bieżnikiem i pobawił się w lekkiego zwinnego gravela Dzięki za post, nie wchodziłem na forum. Ale ogólnie jakbyś ocenił wykonanie tego roweru? Nie jest to tandeta? Mogę kupić Pulso 2.0 za 400 euro, ale dokładając ze 300 euro mam już pełnoprawnego gravela i nie wiem czy jest sens. Pulso nie ma hamulców tarczowych i baranka, sam już nie wiem. Czekam na czarny piątek, może uda mi się upolować coś ciekawego.
Fimala Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Szczerze brałbym gravela. Szytem finezji nie jest jak to Kross. Do śmigania po mieście całkiem ok. Gdzieś dalej to już bym polemizował.
Pasterbajk Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Jeżeli masz możliwość dołożyć to zdecydowanie Gravel, który wg mnie lepiej sie sprawdzi do stylu jazdy jaki tras które preferujesz. Ja zawsze robię sobie porównanie testując każdy z modeli na żywo, nic tego nie zastąpi, polecam również Tobie aby mieć rozeznanie.
jareks Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 Wiem, że temat ma już pół roku, ale może ktoś jeszcze będzie potrzebował tej informacji: mogę potwierdzić, że do Krossa Pulso 2.0 (2019) weszły opony Schwalbe Smart Sam 700x42C, do tego udało się je zmieścić mimo założonych błotników (Simpla Ubiquit SDL 45).
edmundo Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 W dniu 14.11.2018 o 13:49, Fimala napisał: @Sonnenblumen W garażu mam Pulso 1 więc pytaj o co chcesz. Guma maks jaka wejdzie to mysle, że 38mm. Gdybym był właścicielem to założyłbym baranka, jakieś gumy z delikatnym bieżnikiem i pobawił się w lekkiego zwinnego gravela Wiem, że minęło już ponad pół roku od Twojego wpisu ale zostawię ten wpis dla potomnych Ja bym się nie bawił w taki upgrade. Gumy to jedno - zawsze to można zrobić, ale baranek? Ja tam się nie znam ale automatycznie musisz zmienić wtedy klamkomanetki na szosowe. I teraz pojawia się pytanie na ile szosowe klamkomanetki szosowe będą działać z v-break'ami które są w tym rowerze? Kolejne pytanie jest takie jak to wpłynie na geometrię całości? Tak jak pisałem - ja się na tym nie znam. Starczy jednak poczytać trochę o rowerach fitness aby dowiedzieć się, że nie warto przerabiać ich na inny typ roweru. Zmiana grubości opon to największa ekstrawagancja na jaką warto sobie pozwolić. Dalej iść nie warto i lepiej po prostu sprzedać rower.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się