RainbowHunterPL Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Witam jakie opony polecacie żeby były w miare uniwersalne mam aktualnie Rapid Roby i komplet Mountain kingów mój styl jazdy 50% asfalt 30% szutry i 20 teren
artfal Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Continental Mauntain King mają dość małe opory toczenia więc może to będzie dobra alternatywą.
RainbowHunterPL Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2017 No na asfalcie jedzie sie na nich zdecydowanie ciężej niż na Rapid robach
Eldo Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Dobrą (jak nie najlepsza) alternatywą będą Continental Racing King. Taki kompromis pomiędzy RR a MK chociaż wiadomo że nie ma opon " idealnie uniwersalnych" RK jest oponą terenową z niskimi oporami toczenia na utwardzonym podłożu dzięki gęsto umieszczonym klockom. Preferujesz więcej tego typu tras z minimalną ilością typowego terenu więc myślę że Racing King będzie odpowiednia. Dodatkowo jest dostępnych kilka wersji tego modelu. Osobiście używałem komplet RK w rozmiarze 2,2" na przeróżnych drogach i byłem bardzo zadowolony.
RainbowHunterPL Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Dobra zamówie po długim weekendzie te Race Kingi bo wszędzie są tak chwalone
Spinner Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) 50% asfalt i 30% szutry... Będę nudny ale czy na 100% potrzebujesz opon MTB... ? Sam wiem jak się czuję, gdy wybiorę na takie traski z X-King 29 2,2 a jak z Dureme 28 2,0 w tym samym rowerze... Różnica jest niebotyczna na korzyść tych drugich... Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez Spinner 1
bartezz84 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) Polecam Continental Race King Sport. Posiadam takie w rozmiarze 29x2.2 i po szosie i szutrach jeździ się super a w terenie też dają radę. Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez bartezz84
Andrzej Sawicki Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Spinner mądrze mówi. Załóż jakiś semi-slick co najmniej na tył, bo się niepotrzebnie męczysz. Bardziej agresywna opona z przodu wystarczy do większości jazdy terenowej. U mnie z tyłu jest Geax Mezcal 2.1 i świetnie się to sprawdza nawet głęboko w lesie, poza naprawdę deszczową pogodą. Z przodu Geax Goma 2.25.
Franz Mauer Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) Dnia 27.4.2017 o 23:19, artfal napisał: Continental Mauntain King mają dość małe opory toczenia więc może to będzie dobra alternatywą. Wcale nie mają tak niskich oporów toczenia i stworzone są na poważniejszy teren niż szutry i asfalt Dnia 28.4.2017 o 10:12, RainbowHunterPL napisał: Dobra zamówie po długim weekendzie te Race Kingi bo wszędzie są tak chwalone Alternatywą do Race King mogą być lżejsze Maxxis IKON 29x2.0 lub 2.1 lub Maxxis Aspen 29x2.1. W Twoim przypadku sądzę, żesprawdzą sie szczególnie ASPENy. Maja minimalne opory toczenia, wiec nadają się na asfalt, szutry a dzięki dość agresywnym bocznym klockom dobrze spisują się w niezbyt trudnym terenie. Edytowane 8 Maja 2017 przez Franz Mauer
RainbowHunterPL Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Właśnie znalazłem w dobrej cenie te Ikony więc je zakupie zawsze to 300gram masy rotacyjnej mniej
artfal Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 6 godzin temu, Franz Mauer napisał: Wcale nie mają tak niskich oporów toczenia i stworzone są na poważniejszy teren niż szutry i asfalt W którymś z ostatnich bikeBoard w teście wypadły najlepiej bądź na drugim miejscu pod względem oporów toczenia, więc chyba jednak toczą się całkiem dobrze. Oczywiście w teście nie było wszstkich opon jakie są dostępne na rynku Zresztą mogę to potwerdzić, jedynie na błotcie mogły by lepiej się spisywać chociaż tragedii nie ma
Franz Mauer Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) 2 minuty temu, artfal napisał: W którymś z ostatnich bikeBoard w teście wypadły najlepiej bądź na drugim miejscu pod względem oporów toczenia, więc chyba jednak toczą się całkiem dobrze. Oczywiście w teście nie było wszstkich opon jakie są dostępne na rynku Zresztą mogę to potwerdzić, jedynie na błotcie mogły by lepiej się spisywać chociaż tragedii nie ma Na błocie to chyba tylko specjalnie do tego przystosowane spisują się najlepiej. W większosci przypadków poza typowymi asfaltówkami lub semislikami jakość jazdy w błocie zalezy od umiejętności bikera Chociaż ostatnio na bikemaratonie w Miekini k/Wrocławia było spore błoto, więc obniżyłem ciśnienie w oponach (a na przodzie mam tańczące Racing Ralphy, lecz w wersji 29x2.35, tył Maxxis IKON 29x2.2) i szedłem jak burza Edytowane 8 Maja 2017 przez Franz Mauer
artfal Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 1 godzinę temu, Franz Mauer napisał: Chociaż ostatnio na bikemaratonie w Miekini k/Wrocławia było spore błoto, więc obniżyłem ciśnienie w oponach (a na przodzie mam tańczące Racing Ralphy, lecz w wersji 29x2.35, tył Maxxis IKON 29x2.2) i szedłem jak burza Ja wczoraj na Mazovi w Ciechanowie też zszedłem sporo z ciśnienia, aczkolwiek można było więcej tylko bałem się załapnia kapcia bo jeszcze nie przerobiłem kól na tubeless. Chociaż na wczorajszych zawodach w pewnym momencie nic nie pomagało, koła wapadały w błoto około 10 - 15 cm na najgorszych odcinkach, ciężko było nawet prowadzić rower bo całe buty mi wpadały
RainbowHunterPL Opublikowano 20 Maja 2017 Autor Opublikowano 20 Maja 2017 Dobra jednak po wszelkich przemyśleniach postanowiłem kupić race kingi pytanie czy lepiej dać obie takie same opony czyli przód 2,2 i tył 2,2 czy przód 2,2 a tył 2,0?
pzac Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Ja bym dał obie po 2.2. Wolę mieć symetrycznie ;D
revolta1 Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 A taka oponka jak Vittoria MTB SAGUARO ?
Dreamer Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 6 godzin temu, RainbowHunterPL napisał: Dobra jednak po wszelkich przemyśleniach postanowiłem kupić race kingi pytanie czy lepiej dać obie takie same opony czyli przód 2,2 i tył 2,2 czy przód 2,2 a tył 2,0? Race Kingi są jakieś takie specyficzne, różnica między 2.0 i 2.2 nie jest taka jak w innych. Przynajmniej tak miałem na 26", po założeniu 2.0 zdziwiony byłem, ze wygląda jak 2.2
RainbowHunterPL Opublikowano 20 Maja 2017 Autor Opublikowano 20 Maja 2017 Zamówiony komplet race kingów 29x2,2 zobaczymy jak się sprawują w porównaniu do MK II i Rapid Robów.
Qane Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Sam mam rapid Roby ale na asfalcie są dość oporne. Szukam czegoś co będzie miało w części środkowej mniej agresywny bieżnik a na bokach troszkę bardziej rozbudowany. Rapid roby może i fajne w teren. Ale dojechanie do tego terenu (w moim przypadku) jest dość męczące/drażniące, tym bardziej przy rozmiarze 2.25 Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
Leektor Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Ja moge zasugerowac p. Conti x-king 2.2 race sport tyl bontragera xr1 2.0 team issue , na asfalt szybkie na piachy tez sensownie :-)
RainbowHunterPL Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Zakupiłem 2x Continental Race King 29x2,2 odrazu czuć mniejszą mase i rower wreście nie buczy na asfalcie jak rój pszczół
Gość Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 22 godziny temu, RainbowHunterPL napisał: rower wreście nie buczy na a sfalcie jak rój pszczół A mnie się tam podoba taki dźwięk , tym bardziej na ścieżce rowerowej gdzie czasami chodzą piesi słychać wyraźnie że coś się zbliża i nie muszę dzwonić.
Qane Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Dnia 23.05.2017 o 12:02, RainbowHunterPL napisał: Zakupiłem 2x Continental Race King 29x2,2 odrazu czuć mniejszą mase i rower wreście nie buczy na a sfalcie jak rój pszczół Porównujesz do Rapid Robów 29x2.25?
RainbowHunterPL Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 56 minut temu, Qane napisał: Porównujesz do Rapid Robów 29x2.25? Dokładnie tak rapid roby ważyły 862gram i 855gram a tu 743g I 722g i o niebo lepiej sie w zakrętach trzymają ;)o oporach toczenia nie wspominam.
Leektor Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 48 minut temu, RainbowHunterPL napisał: Dokładnie tak rapid roby ważyły 862gram i 855gram a tu 743g I 722g i o niebo lepiej sie w zakrętach trzymają ;)o oporach toczenia nie wspominam. 720 g za race king obstawiam ze to drutowe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się